گردهمایی آزادگان و جانبازان شهرستان مهریز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان یزدگردهمایی آزادگان و جانبازان شهرستان مهریز برگزار شد.

محمدمهدی فرهنگ دوست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان یزد در این گردهمایی اظهار داشت: استکبار جهانی با تمام توان نابودی اسلام را هدف قرار داده است و قصد دارد با ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها نظام مقتدر و مستقل اسلامی در دنیا به اهداف شوم خود دست پیدا کند.
وی عنوان کرد: آمریکا و اسرائیل برای رسیدن به این منظور کمر همت بسته اند و مردم ایران در ادامه اعلام انزجار خود علیه این دو شیطان جهانخوار در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان مجددا کمر استکبار را خواهند شکست.
فرهنگ دوست اضافه کرد: مسلمانان مظلوم فلسطینی که انتفاضه فلسطینى را به وجود آورده اند در خانه خود زیر سخت ترین فشارها قرار گرفتند و شب و روزى نیست که ضربتى به پیکر جامعه اسلامى از راه فشار بر این مسلمانان مظلوم وارد نشود.
وی با دعوت آحاد مردم مسلمان ایران و دنیا به ویژه جانبازان و آزادگان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس این تجمع عظیم مردمی را حرکتی نمادین برای از بین بردن تبلیغات منفی دشمنان دانست و گفت: مشاهده این حضور رعب و وحشتی بزرگ برای دشمن اسلام و جمهوری اسلامی خواهد بود.
شهرستان مهریز ۶۰۰ نفر آزاده و جانباز دارد که از این تعداد ۱۵۰ بالای ۲۵ درصد و ۴۵۰ نیز زیر ۲۵ درصد هستند.