کمیته برنامه ریزی شهرستان مهریز تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، فرماندار مهریز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان مهریز که با حضور نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: ۸ میلیارد و ۴۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعتبار برای بیش از ۲۲۰ پروژه در مهریز اختصاص یافت.

مهدی کیانی مقدم اظهار داشت: در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مهریز که به منظور توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به دنبال جلسات متعددی که از یکی دو ماه گذشته با ادارات مختلف شهرستانی و استانی برگزار کردیم، نیازهای بخش‌های مختلف بررسی و پس از جمع‌بندی با حضور اعضای کمیته مورد بررسی نهایی و تصویب قرار گرفت.

وی ضمن قدردانی از استاندار و معاونت برنامه‌ریزی استاندار یزد گفت: رقم کل اعتباری که برای پروژه‌ای اعتبارخواه شهرستان مهریز با در نظر گرفتن موارد الزامات قانون بودجه و مصوبات هیئت دولت توسط شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تعیین شده، ۸ میلیارد و ۴۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است که نسبت به سال گذشته از افزایش حدود ۴۰ درصدی برخوردار شده است.

فرماندار مهریز اظهار امیدواری کرد: بتوانیم بخش بیشتری از مشکلات مردم شریف مهریز را پاسخگو باشیم.

کیانی مقدم افزود: جمع کل الزامات مبلغ ۲۸۴ هزار و ۸۶۸ میلیون ریال است که برای رعایت الزامات و تکالیف قانونی که از قبل وجود داشته و یا در قانون بودجه سال ۹۱ درج شده، رعایت ضوابط اجرایی بودجه سال ۹۱ و دستورالعمل‌هایی که از سوی معاونت برنامه‌ریزی و راهبردی ابلاغ شده، تعهدات استانی مصوبات سفرهای هیئت دولت در شهرستان، تامین اعتبار مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار به اتفاق مدیران در نظر گرفته خواهد شد.

در ادامه نیز نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز، خواستار پیگیری مستمر و حل مشکلات مردم این شهرستان با قوت هر چه تمام‌تر توسط مسئولان دستگاه‌ها و ادارات شهرستان شد.

زارع‌زاده از عدم افزایش اعتبارات بخش‌های مختلف با توجه به اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه ما باید در نظام هزینه‌کرد خود ضروریات قطعی و پروژه‌هایی با بازدهی بیشتر و تاثیر اجتماعی بیشتر را اجرایی کنیم.