معاون فرماندار مهریز گفت: کلاس های طرح اوقات فراغت باید همواره با مهارت آموزشی و نیازهای جامعه و جوانان برگزار شود 
محمد زارع روز چهارشنبه  دوم تیرماه درجلسه ستاد ساماندهی امور جوانان مهریز به اهمیت برنامه ریزی و هماهنگی با حضور دستگاه های مختلف متولی در فصل تابستان اشاره و افزود: از امور بسیار مهم مسئله غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان است .
وی ادامه داد: در این زمینه دستگاه های مختلفی در بخش های گوناگون متولی این برنامه ریزی و تشکیل کلاس های مختلف هستند لذا ضرورت دارد تا با عزمی جدی برای ارتقای دینی ، علمی ، مهارتی و فرهنگی نسل جوان اقدامات شایسته انجام گیرد .
معاون فرماندار مهریز اظهار داشت: این رسالت سنگین بدون شک تنها بر عهده یک نهاد و سازمان نسبت و تمامی دستگاه های اجرایی باید با همکاری مردم و خانواده ها زمینه حضور پرشور دانش آموزان را در کلاس های تابستانی فراهم کنند .
زارع گفت: از دیگر نکاتی که باید مدنظر در کلاس های تابستانی قرار گیرد موضوع نظارت و ارزیابی و تشویق فعالان این عرصه و همچنین تجلیل از آنها و اعلام نتایج برای برنامه ریزی در سال های آینده خواهد بود .
معاون فرماندار مهریز تصریح کرد: در مهریز در سال های گذشته و امسال در سایه تعامل فعالیت های خوبی انجام گرفته و بدون شک باید این برنامه ها و نظارت ها افزایش یابد که نتایج آن نصیب مردم و خانواده ها خواهد شد.
زارع همچنین از اداراه ورزش و جوانان برای برنامه های ستاد ساماندهی امور جوانان در طول سال با هماری سایر بخش ها قدردانی کرد .
در این جلسه مسئولان دستگاه های اجرایی عضو به طرح نظرات خود پرداختند