پیام مشترك فرماندار و امام جمعه مهريز به مناسبت روز قدس و دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی

فرماندار و امام جمعه مهريز در پیامی مشترك ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، مردم شریف دارالولايه مهريز را به شرکت گسترده در راهپیمایی این روز بزرگ دعوت کردند

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز ، فرماندار و امام جمعه اين شهرستان در پیامی مشترك ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، مردم شریف دارالولايه مهريز را به شرکت گسترده در راهپیمایی این روز بزرگ دعوت کردند.

متن اين پيام بدين شرح است:

بسمه تعالی

قدس فصل مبارزات خونین تاریخ مقاومت اسلامی است که اوراق زرین یادمان فریاد بی کران مظلومیتی بی حد و مرز و حماسه ای ماندگار از ایثار، شجاعت و شهادت است.

نور توحید و خداپرستی از افق سرزمین قدس مهد ظهور و پرورش پیام آوران بزرگ خدا ،  روشنگر بشریت و پیروان راستین ادیان ابراهیمی در طول تاریخ بوده است.
سرزمین قدس نقطه فرود نبی مکرم اسلام از عروج به ملکوت، اولین قبله گاه مسلمین و قلب تپنده مسلمانان و محراب نیایش های خونین حق جویان فلسطینی است.

آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان به عنوان  «روز قدس»، روز اتحاد و یکپارچگی مسلمانان عالم علیه جبهه کفر و الحاد و ظلم و اشغالگری است ، روز برائت و اعلام نفرت مسلمان و آزادگان جهان از رژیم اشغالگر قدس و حامی بزرگ آن شیطان بزرگ است.

روز قدس، روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان بی دفاع فلسطین، روز استقامت، سرافرازی، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام است.

روز قدس یادگار ماندگار  و از تدابیر اندیشمندانه وژرف نگری های سیاسی و جهانشمول حضرت امام خمینی (ره) در راستای زنده‌ نگهداشتن روحیه ظلم‌ستیزی و ظلم‌ناپذیری مردم ایران و جهان در مقابل استکبار و استبداد است. 

حضور حماسی شما مردم مومن و روزه دار بویژه مردم ولایتمدار دارالولايه مهريز در راهپیمایی روز قدس حمایت از مسلمانان فلسطینی قدس شریف تکمله ای بر عبادت این ماه مبارک است و بی شک نزد خداوند سبحان اجری عظیم خواهد داشت.

امید است فرزندان انقلابی اسلام عزیز پرچمداران مبارزه بی امان با جبهه شرک و استکبار باقی خواهد ماند و عزت و اقتدار مقاومت اسلامی استکبار جهانی، رژیم وهابی آل سعود و رژیم اشغالگر قدس را نابود خواهند کرد.

اینجانبان از مردم فهیم و مومن شهرستان مهريز به ویژه خانواده بزرگوار شهدا ،جانبازان ،ایثارگران ،فرهنگیان و دانشجویان ،صنعتگران و کارگران،ورزشکاران و مسئولین دعوت می نمایم همگام با آحاد ملت با حضوری گسترده در این راهپیمایی بار دیگر همبستگی، صلابت و بیداری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.