مدیر آموزش و پرورش مهریز به مناسبت فرارسیدن 27 ارديبهشت، آغاز هفته ارتباطات و روابط عمومي، پيامي صادر كرد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش مهریز متن این پیام به شرح زیر است:

امروزه نقش روابط عمومی درتصمیمات استراتژیک ادارات، نقشی موثرقلمداد می‌شود و جایگاه روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی بر مبنای حرکت‌های علمی و حرفه‌ای از مشخصه‌های جدید روابط عمومی درعصر ارتباطات قلمداد می شود. روابط عمومی صاحب سبک، به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان وجامعه، مسوولیتی خطیر درفرآیند تصمم‌گیری مدیران وشناخت افکارعمومی به عهده دارد.

روز ارتباطات و روابط عمومی بهانه‌ای است تا باردیگر یادآورشویم، نمادهای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو ساز و کارهایی هایی همچون توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی است که ماموریت انجام آن به عهده مدیریت روابط عمومی سازمان‌ها است.

بانگاهی نو به روابط عمومی و جایگاه آن می توان گام‌های موثری را جهت رشد نظام ارتباطی کشور برداشت و این حرفه و تخصص را درجایگاه و منزلت حقیقی خویش قرارداد.

 روز ارتباطات و روابط عمومی را به دست اندر کاران پر تلاش دهکده جهانی روابط عمومی تبریک و تهنیت عرض نموده امیدواریم این روز نقطه عطفی درتوسعه و تحول روابط عمومی باشد