فرماندار مهریز به مناسبت فرارسیدن 27 ارديبهشت و هفته ارتباطات و روابط عمومي، پيامي صادر كرد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز ،سید محمد رستگاری در این پیام آورده است :

ارتباطات نقش مهم، سازنده و مؤثري در گسترش روابط و رشد و تحول همه جانبه در جوامع دارد. روز ارتباطات و روابط عمومی فرصت مبارکی است تا همه فعالان عرصه ارتباطات برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند، با رعایت اخلاق در عملکرد خود تلاش کرده و جایگاه این حرفه را در جامعه اسلامی ارتقا بخشند.

«روابط عمومی ها» جایگاه و نقش اساسی درارزش گذاری و اعتباردهی به سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ایفا می کنند و ارتباط میان مردم و مدیران و رسانه ها را به نحو شایسته‌ای برقرار می‌سازند. به عبارت دیگر، رابطه دو سویه ملت و دولت در سایه فعالیت‌ها و انجام تکالیف سازمانی روابط عمومی‌ها تجلی می‌یابدولذا این بخش مهم وتاثیرگذار دردستگا ههای دولتی توفیق دارندتا اهداف، رویکردها، مسئولیت‌ها، حقوق و وظایف دولت‌ در قبال اقشار مختلف جامعه را به طور عام و خدمات و ماموریت‌های ویژه سازمان های مربوطه را به طور خاص درسطح جامعه منعکس نمایند

اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را  به مدیران، کارشناسان زحمت کش و سخت کوش در اين عرصه  بويژه همكاران عزيزدرسطح ادارات دولتي شهرستان مهريز که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی، همسویی و با درايت در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي و در راستاي سياست هاي دولت تدبير و اميد  فعالیت می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول ارتباطات و روابط عمومی‌ها باشد. توفيقات روز افزون همگي را از خداوند متعال خواهانم .