فرماندار مهریز با صدور پیامی استقامت عزتمندانه و تلاش های ارزنده تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان و حصول توافق تاریخی در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز در پیام سید محمد رستگاری آمده است:

در روزهای پایانی ماه مهمانی خدا و در آستانه عید سعید فطر عید اخلاص و بندگی، فرزندان غیور انقلاب ،کارگزاران و تلاش‌گران جبهه دیپلماسی به ویژه وزیر محترم امور خارجه با هدایت و پشتیبانی مقام معظم رهبری ودرایت خردمندانه رییس محترم جمهور برگی به یادماندنی در تاریخ کشور عزیزمان به یادگار گذاشتند.

بی تردید مقاومت و پایمردی ملت عزیزایران در مسیر تحقق توافق هسته ای و همراهی آن ها با دولت تدبیر و امید سهمی به سزا در خلق این حماسه تاریخی به همراه داشت.

اینجانب ضمن سپاس به درگاه پروردگار متعال ،حصول توافق عزتمندانه با تلاشهای طاقت فرسای تیم غیور مذاکره کننده هسته ای را به رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، ریاست محترم جمهوری و مردم شریف میهن عزیزمان بویژه اهالی متدین و انقلابی مهریزتبریک عرض نموده ،انشاالله با عنایت حضرت حق سرانجام رسیدن این توافق تاریخی در مسیر قانونی منشا خیر وبرکت وتوسعه و پیشرفت بیشتر برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای آرمانهای امام راحل عظیم الشان بوده و رقم خوردن آینده ای بسیاربهتر برای ایران اسلامی را موجب شود.