پیام فرماندار شهرستان مهریز به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، محمد دهقان بنادکی فرماندار شهرستان مهریز با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

بسمه تعالی

بزرگداشت هفته دولت، نمادی از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

این هفته فرصت مغتنمی است تا شهروندان فهیم بدانند خادمین خویش در حوزه اجرا چه کرده و می کنند تا در جریان اقدامات، گره گشایی ها، رفع کاستی ها و توسعه توانمندی ها قرار گیرند و در این راستا ضرورت دارد تا مدیران اجرایی نیز با بهره مندی از تمامی توان اطلاع رسانی موجود، گزارش اقدامات خویش را به سمع و نظر ولی نعمتان خویش برسانند.

بی شک اعتماد مردم به مسئولان در هر نظام سیاسی، اساسی و مهم محسوب میشود که زمینه ساز تحقق هرچه بیشتر و بهتر راهبردها و برنامه های دولت است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد در شهرستان دارالولایه مهریز تبریک عرض نموده و از کلیه مدیران و کارمندان شهرستان می خواهم با تاسی به شهیدان گرانقدر دولت، عملکرد آن عزیزان را در خدمت به مردم سرلوحه سازمانی خویش قرار دهند.

۱۴۰۲/۰۶/۰۱

محمد دهقان بنادکی فرماندار شهرستان مهریز

روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز