به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز ، سید محمد رستگاری در این پیام آورده است :

یازدهم تیرماه یادآورسالروز شهادت فقیه فداکار و خدمتگزار متعهد به اسلام ، یار و همراه حضرت امام خمینی (ره) ، سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی وهمچنین سالروز درگذشت امام جمعه فقید و فرزند و یادگار شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی است که عمری با اعتدال ، عقلانیت ، تواضع ، صبر و نجابت در کمک به مردم و مخصوصاً در یاری رساندن به محرومان از هیچ کوششی دریغ نکرد.

شهيد آيت‌ا... صدوقي که به حق شيخ الشهدا و سومين شهيد محراب ناميده شده است، نماينده امام خميني (ره) در استان و امام جمعه يزد بود که بعد از اداي فريضه جمعه ، در حالي که جايگاه را ترک مي‌کرد، منافقي قسي القلب به ايشان نزديک شد و با به آغوش کشيدن آن پير زاهد و منفجر کردن نارنجکي که در دست داشت،‌ ايشان را به شهادت رساند و اين همان معراج سريع به سوي ا... بود که ايشان آرزويش را داشت و بارها از خدا خواسته بود. اين عالم شهيد از ياران صديق و با وفاي امام خميني و ياور مردم محروم بود و خود را هيچگاه از مردم جدا نمي‌دانست.

گرامی می داریم یاد و خاطره امام جمعه فقید یزد و یادگار برومند سومین شهید محراب حضرت حجت الاسلام و المسلمین مرحوم حاج شیخ محمدعلی صدوقی که عمر برکت خویش را همچو پدر بزرگوارش در مسیر خدمت به مردم و اعتلای انقلاب اسلامی صرف نمود .

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مومنین بزرگوار در ماه ضیافت از آحاد مردم ولایتمدار شهرستان مهريز، دعوت مي‌نمایم تا در مجلس بزرگداشتی که به همین مناسبت از ساعت 19:30 روز چهارشنبه مورخ 93/04/11  درمحل مسجدالنبي شهرستان برگزار می شود، حضور يافته و بار ديگر با آرمانهاي متعالی شهدا و خادمان دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی تجديد پيمان نمايند.