فرماندار مهریزفرا رسیدن شانزدهم آذررا به دانشجویان که آینده سازان امروز و چهره پردازان فردای ایران اسلامی هستند تبریک گفت .

سید محمد رستگاری در این پیام با بیان اینکه 16 آذر روز استقلال طلبی و آزادی خواهی دانشجویان ایران اسلامی می باشد آورده است: شانزدهم آذرنقطه اوج ايستادگي و فداکاري دانشجوياني است که نقش ممتازي در تاريخ پرفراز و نشيب معاصر کشورمان داشته اند و با ایمان راسخ و عقیده استوار خویش برگهای زرینی را  بر تارک افتخارات این مرز و بوم افزوده اند.

روز دانشجو روز اعلام اعتقاد و اعتماد به نسلی است که نقشی اساسی و پایه ای در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی داشته و برای ارتقای روز افزون معرفت و آگاهی، عزم خود را جزم نموده و کمر همت برای فتح سنگرهای علم و دانش بسته اند.

اینجانب یاد و خاطره همه شهدای دانشجو و دانشگاه را گرامی می دارم  واین روز را به تمامی دانشجویان به ویژه دانشجویان مراکزآموزش عالی شهرستان مهریزکه مسیر دانش جویی و پویایی و کمال را طی می کنند تا به قله های رفیع بالندگی و رشد دست یابند، تبریک گفته موفقیت و سرافرازی همه مردمان ایران اسلامی به خصوص دانشجویان عزیز را در پرتو بهره گیری از آرمانهاي امام راحل عظيم الشأن و رهنمودهاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) از خداوند منان مسئلت می نمایم.