سید محمد رستگاری فرماندار شهرستان مهریز در پیامی عید سعید فطر و حلول ماه شوال را تبریک گفت .
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز ، متن کامل این پیام به شرح زیر است :

عيد سعید فطر، عید توفیق بر طاعت و اطاعت، عید توبه و تهذیب نفس، عید ذکر و یاد محرومان و گرسنگان، عيد زيبايي هاي معنوي ، عيد بشارت و سعادت و عيد خداجويي و خداپرستي و خداترسي است. عید بزرگ مؤمنان و روزه داران و تجلي يك ماه سازندگي و وارستگي، پايان باشكوه يك ماه مهماني الهي و عيد قبولي طاعات و عبادات و صيام است وروز اعلام پيروزي برطاغوت نفس و روز شكر به درگاه الهي به خاطر آنچه در ضيافت خويش ما را به آن مهمان نمود و به سوي آن هدايت فرمود.
خدای متعال را شاکریم که یک سال دیگر به ما توفیق بهره مندی از فیوضات و برکات ماه رمضان را ارزانی داشت و از کوثر این ماه پر فیض و رحمت سیراب کرد.

اينجانب، ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات مومنان در ماه پر خير و بركت رمضان، حلول ماه شوال و عيد سعيد فطر را به همه مسلمانان جهان، هم ميهنان عزيز و بويژه مردم شريف و متدين شهرستان مهریز، تبريك و تهنيت عرض نموده و از خداوند سبحان تعجیل در فرج حضرت ولی عصر(عج) ، سلامتی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، عزت اسلام و مسلمین وتوفیقات روز افزون کلیه خدمتگزاران صدیق به مردم ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه دولتمردان تدبیر و امید را مسالت می نمایم.