پيست دوچرخه سواري مهريز سومين كمپ غيرحرفه اي مجهز در ايران خواهد شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز، مهدي كياني مقدم‌ فرماندار مهريز با حضور در تربيت بدني اين شهرستان و بررسي مهمترين اولويت هاي ورزش شهرستان از زمين در نظر گرفته شده براي ساخت پيست دوچرخه سواري بازديد كرد.
وي با اشاره به افتخارآفريني هاي دوچرخه سوران مهريزي براي ورزش استان و حتي كشور از مسئولين استان خواست تا نگاه ويژه اي به ورزش دوچرخه سواري در مهريز داشته باشند.
كياني مقدم مدال آوري هاي دوچرخه سواران مهريزي با كمترين امكانات را براي شهرستان افتخاري دانست و از زحمات و تلاش هاي محمدلجه رئيس هيئت دوچرخه سواري مهريز و برادران سيدرضايي قدرداني كرد و گفت:
با ساخت پيست دوچرخه سواري در مهريز مربي و ورزشكاران اين رشته محبوب به آرزوي چندين ساله ي خود خواهند رسيد.
فرماندار مهريز پيست دوچرخه سواري مهريز را كه مهمترين اولويت ورزش شهرستان و حتي استان در دور سوم سفر هيئت دولت به يزد مطرح شده بود از مصوبات دور سوم سفر رياست جمهوي با اعتباري بالغ بر 1 ميليارد تومان خواند.
نعيمي رئيس تربيت بدني مهريز نيز مساحت زمين در نظر گرفته شده براي اين پيست كه سمت شمالي ورزشگاه شهيد محصل قرار دارد را  18000 مترمربع خواند و افزود:
زيرساخت ها و حصاركشي اين پيست به همراه نقشه اجرايي آن آماده مي باشد كه امسال كلنگ زني آن انجام و اميد مي رود تا سال 92 به بهره برداري برسد.
نعيمي افزود: پيست دوچرخه سواري مهريز سومين كمپ غيرحرفه اي مجهز در ايران خواهد شد.
وي به تسهيلات جنبي اين پيست نظير رستوران و سالن غذاخوري،‌خوابگاه و سوئيت ويژه براي برگزاري كمپ ها و مسابقات كشوري و حتي بين المملي نام برد.
گفتني است منظور از پيست غيرحرفه اي اين است كه امكان استفاده پيست براي دوچرخه سواران معمولي و غيرحرفه اي هم در اين پيست فراهم است.