پيام مشترك فرماندار و مدير آموزش و پرورش شهرستان مهریز به مناسبت گرامیداشت هفته شوراهاي آموزش و پرورش

«اگر کشور و ملتی خواهان عزت مادی ،برتری سیاسی،پیشرفت علمی و آبادانی است باید به آموزش و پرورش به عنوان کاربنیادی توجه جدی کند ، زیرا نیروی انسانی لازم برای تحقق این اهداف والا ، محصول نظام آموزش و پرورش است. »مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
 
آموزش و پرورش ، متولی فرآیند تعلیم و تربیت ، غنی ترین دستگاه اجرائی و زیر بنای توسعه و پیشرفت کشور است که زمینه ساز شکوفایی فطرت و استعدادها و شکل گیری هویت یکپارچه اسلامی – ایرانی دانش آموزان در حریم مقدس مدرسه است که نوید بخش آینده ای پویا و روشن برای ایران اسلامی است.
این مهم با همفکری و همراهی هدفمند و تقویت باورهای تمامی دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت میسر است که در عالی ترین نهاد سیاستگزاری و تصمیم گیری یعنی شورای آموزش و پرورش متجلی می باشد که تسریع و تسهیل کننده تحقق برنامه های آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های درون و برون سازمانی است.
قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش مصوب سال 1372 مجلس محترم شورای اسلامی که از مترقی ترین قوانین در حوزه  آموزش و پرورش است ، گامی مهم و ماندگار  در عرصه فرهنگ سازی و مشارکت و بهره گیری از خرد جمعی و عدم تمرکز و تصمیم گیری و بهره مندی از  امکانات محلی و منطقه ای و نظارت مردم و مسئولین در آموزش و پرورش  را فراهم آورده است.
ضمن گرامی داشت فرارسیدن هفته شوراهای آموزش و پرورش در سال حمایت از کالای ایرانی و قدردانی صمیمانه از حضور مستمر و موثر اعضای محترم شورای آموزش و پرورش شهرستان مهریز، امیدواریم با همراهی و همدلی دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت، همت و تلاش فرهنگیان فرهیخته و مشارکت همه جانبه اولیای محترم شاهد ارتقای کیفیت آموزش و پرورش باشیم.
سید محمد رستگاری فرماندار ورئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان مهریز
سیدعلی کارآموزمدیر آموزش وپرورش ودبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان مهريز