فرماندارمهريز با صدور پيامي تقارن دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه را گرامي داشت 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز "سید محمد رستگاری"دراین پیام آورده است :
 در بیست و دوم بهمن 1357 دنیا شاهد حماسه عظیم ملتی بزرگ در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و سیاسی بود که با وحدت كلمه و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره)، مقطعي ماندگار،فراموش ناشدني وتاريخي را براي ايران عزيزجاودانه ساخت.
ایام الله دهه فجر، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و وحدت و همدلی ملت قهرمان ایران است؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت،آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن،باتمام وجودتلاش كرد.
 تقارن  دهه فجرامسال با ایام فاطمیه و مزین شدن طلیعه آن به نام حضرت صدیقه طاهره (س) بستر مناسب تری را برای ارائه پیام معنوی انقلاب اسلامی فراهم می‌کند.
اينجانب در سال اقتصاد مقاومتي،توليد - اشتغال ودرآغاز بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند اسلامی، با گرامیداشت این ایام خجسته و ادای احترام به ساحت بنیانگذار كبیر انقلاب و شهدای گرانقدر سرزمین اسلامی، برای همه فجر آفرینان و بویژه مردم سرافراز،شریف و متعهد شهرستان مهریز آرزوی موفقیت نموده، عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی  را در سایه عنایات حضرت ولی عصر( عج ) و منویات  مقـــام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.