پيام تبريك فرماندار و امام جمعه شهرستان مهریز به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي

فرماندار و امام جمعه شهرستان مهریز با صدور پیامی سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی تبریک گفتند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، فرماندار و امام جمعه این شهرستان با صدور پیامی سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی تبریک گفتند.
 
متن این پیام بدین شرح است
 
(بسمه تعالی)
 
بی ترديد يكي از  روزهاي ماندگاری كه هيچ‌گاه از ذهن و دل ملت ما فراموش نخواهد شد، روز بازگشت سرافراز آزادگان عزيز به ميهن اسلامي است.
 
آزادگان، هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری شده‌اند،چرا که پیام و سیره آن ها، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و میدانی می‌توان از آن بهره جست.
 
آزادگان در طول جنگ تحميلي عراق عليه ايران، پيام آوران انقلاب بودند و غريبانه و مظلومانه در ميان كينه توزي دشمنان و تلخ كامي دوران اسارت، صداي آزادي و استقلال وطن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوري اسلامي ايران تا پاي جان ايستادند.
 
اينجانبان اين روز بزرگ را به آزادگان سرافراز و اسوه های مقاومت مخصوصا آزادگان سرافراز باغ شهر تاريخي مهریز که یادگاران ارزشمند سال های سخت و غرور آفرین می باشند و خانواده محترمشان تبریک و تهنيت عرض نموده، سلامتي و توفيق اين گراميان را از درگاه ايزد متعال خواستاریم.
 
رضا زارع زاده
#فرماندار_مهریز
 
عبدالرضا محي الديني
#امام_جمعه_مهریز