به رياست فرماندار مهريزاولين كميته مديريت حوزه آبخيزبه منظورتعميم دستاوردهاي اين پروژه در محل فرمانداري مهريز تشكيل شد .

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز؛در اين جلسه" سيد محمد رستگاري" فرماندار مهريز ضمن اشاره به لزوماستفاده از پروژه هاي بين المللي و تجربيات مفيد آن در خصوص فعاليت هاي مشاركتي كه در سطح شهرستان صورت گرفته است در خصوص هماهنگ نمودن اين پروژه ها در قالب پروژه بين المللي مناريد  تاكيد نمود.

فرماندار مهريز  بيان داشت: محتواي برنامه و پروژه  بين المللي مناريدبه نحوي است كه با اجراي آن و مشاركت مردم علاوه برتغيير نگرش و فرهنگ سازي مردم در مديريت يكپارچه حوزه آبخيز ، مي تواند پروژه هاي اجرايي شاخص نيز به دنبال داشته باشد.

در ادامه مدير اجرايي استاني اين پروژه ،  مراحل كار و نحوه هماهنگ شدن ارگانها و نهادهاي شهرستان براي تقويت و انسجام سازماني جهت مديريت يكپارچه حوزه آبخيز را تشريح نمود.

رضا باقري بر لزوم تشكيل كميته مديريت آبخيز به رياست فرماندار و دبيري اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان مهريز براي هماهنگ نمودن نيازهاي مردم با برنامه هاي دولت و همچنين به اهميت دفاتر توسعه و برنامه ريزي روستا به عنوان محلي براي ايده پردازي و طرح نويسي روستاييان تاكيد نمود.

وي ضمن اشاره به نحوه انتخاب روستا و حوزه آبخيز به نحوه تعامل دستگاه هاي اداري شهرستان و اهميت و نياز هاي مردم و هماهنگي آن با برنامه هاي دولت پرداخت.

در ادامه سيد علي باقري رييس اداره منابع طبيعي و آبخيزداي مهريز نيز با اشاره به موقعيت شهرستان ، ظرفيت هاي موجود و هدف پروژه مناريد خواستار تعامل و مساعدت فرماندار و ادارات حاضر در جلسه جهت تدوين و اجراي اين پروژه در شهرستان شد .

در پايان جلسه مقرر گرديد گارگاه آموزشي مديريت يكپارچه حوزه آبخيز در شهرستان جهت آشنايي ارگانها و نهاد هاي مرتبط برگزار گردد. در ضمن مقرر گرديد روستا هاي پايلوت جهت اجراي پروژه نيز در جلسه كارشناسي متناسب با اهداف طرح مشخص گردند.