پروژه انتقال آب به مهريز در مراحل پاياني به سر مي برد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز، مهدي كياني مقدم فرماندار مهريز به همراه محسن پناه به خدا رئيس شركت آب وفاضلاب شهرستان از خط انتقال آب به مهريز بازديد كردند.
محسن پناه به خدا رئيس شركت آب وفاضلاب شهرستان در اين بازديد طول خط انتقال آب به مهریز را 43 کیلومتر در 4 فاز اعلام و گفت: اولین فاز از خط انتقال آب به مهریز در 20 تیرماه88 در 7 و نیم کیلومتر کلید خورد و فاز دوم و سوم آن  با اعتباري بالغ بر 40 ميليارد ريال به طول 28 کیلومتر و فاز چهارم آن هم 7 و نیم کیلومتر خواندکه در كل خط انتقال آب، 43 كيلومتر لوله‌گذاري انجام شده است.
وي افزود: ساخت دو ايستگاه پمپاژ در اين خط انتقال به پايان رسيده و آخرين ايستگاه پمپاژ نيز 80 درصد پيشرفت فيزيكي داشته كه ظرف چند روز آينده تكميل خواهد شد.
وي تنها مشكل خط انتقال آب به مهريز را برق رساني به ايستگاه هاي پمپاژ دانست و گفت: برق رساني به ايستگاه هاي پمپاژ با تاكيدات جدي فرماندار مهريز در حال پيگيري است كه شركت توزيع برق استان در حال انعقاد قرارداد با پيمانكار مربوط جهت برق رساني مي باشد.
پناه به خدا افزود : این خط انتقالی 150 لیتر در ثانیه آب را به مهریز انتقال می دهد  که 60 لیتر آن برای صنعت و 90 لیتر آن برای شرب شهروندان استفاده خواهد شد.
وی اظهار داشت : تعهد شرکت آب منطقه ای  به شرکت مهندسی تا پایان سال مالی جاری یعنی 31 تیرماه امسال بوده که خوشبختانه با کوشش و تلاشی که شده امید است تا زودتر از مورد مقرر به بهره برداری برسد.
وي نياز آبي شهر مهريز در ساعات اوج مصرف را 220 ليتر در ثانيه اعلام كرد.