معاون سازمان تبلیغات اسلامی در مهریز:

پرورش دانش‌آموز تراز انقلابی در دستور كار مدارس صدرا است

معاون امور استان‌ها و مجلس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: پرورش دانش‌آموز تراز انقلابی در مدارس علوم و معارف اسلامی «صدرا» دنبال مي‌شود .

معاون امور استان‌ها و مجلس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: پرورش دانش‌آموز تراز انقلابی در مدارس علوم و معارف اسلامی «صدرا» دنبال مي‌شود . 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز:حجت الاسلام «علی دارابی» در جمع دانش‌آموزان دختر دبیرستان علوم و معارف صدرا در شهرستان مهریز با اشاره به این که شکل‌گیری دبیرستان‌های صدرا یکی از تجلی‌های ناب انقلاب اسلامی ایران بوده است، اظهار كرد: تربیت دانش‌آموز تراز انقلابی در این دبیرستان‌ها دنبال می‌شود .

وی با بیان این که تربیت دانش‌آموزی مومن، انقلابی، پرتلاش با ایمان روشن بینانه که در مسیر تحقق معارف اسلامی گام برمی دارد در دستور کار است، تصریح کرد: همراهی وزارت آموزش و پرورش با تبلیغات اسلامی در مدارس صدرا منجر به نتایج مطلوب و ارزشمندی شده است و بخش عمده‌ای از فارغ التحصیلان دبیرستان‌های صدرا به حوزه‌های علمیه می‌روند.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر این که انتخاب آگاهانه در دبیرستان‌های صدرا به مدد حضور دبیران فرهیخته اتفاق می‌افتد، گفت: دانش‌آموزان اين مدارس آگاهانه مسیر خود را برای کسب تخصص در حوزه علوم اسلامی انتخاب می‌کنند.

وي افزود: باید پاسدار ارزش‌های اسلامی باشیم و در مواجه با توطئه‌های دشمن از نسل جوان خود مراقبت کنیم چرا كه دشن دام‌های رنگینی را برای اغواگری جوانان به کار می‌بندد .

حجت الاسلام دارابی یادآور شد: امیدواریم با تربیت نسل جوان ایران اسلامی که اهل دانایی و علم و حرکت مجاهدانه است، بتوانیم حرکت ارزشمند خود را بر اساس اهداف عالی نظام دنبال کنیم.

معاون امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این که ۱۵۸ مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در سراسر کشور فعالیت دارند، گفت: موضوع اصلی آموزش‌های این دبیرستان‌ها، معارف اسلامی است.

وی افزود: دانش آموزان دبیرستان‌های صدرا با شرایط علمی خوب و با بهره‌گیری از دبیران مطلوب و مورد تائید، سطح زندگی مؤمنانه و معنوی را فرا می‌گیرند لذا بر همین اساس سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه خود می‌داند که با ارتباط تنگاتنگ وزارت آموزش ‌و پرورش برای تحقق اهداف فرهنگی و سند تحول بنیادین این وزارتخانه، گام‌های اساسی را در حمایت از این دبیرستان‌ها بردارد.