پذیرش دانشجوی دكتری در آینده‌ای نزدیك در دانشگاه آزاد مهریز

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، جلیل بیک رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اصحاب رسانه این شهرستان عملكردهای آموزشی، پژوهشی، عمرانی و فرهنگی ورزشی این دانشگاه را تشریح كرد.
جلیل بیك با بیان اینكه این واحد از سال ۸۱ با ۳۵ دانشجو آغاز به كار كرد، اظهار كرد: این واحد دانشگاهی در حال حاضر با بیش از ۸۰۰ دانشجو در رشته‌های مختلف كاردانی، كارشناسی و كارشناسی ارشد در حال فعالیت است.
وی افزود: این دانشگاه دارای سه رشته كارشناسی ارشد، سه رشته كارشناسی پیوسته، ۱۴ رشته كارشناسی ناپیوسته،۹ رشته كاردانی ناپیوسته و چهار رشته كاردانی پیوسته است كه بزودی در مقطع دكتری نیز دانشجو می‌پذیرد.
به گفته رییس دانشگاه آزاد مهریز، این دانشگاه در حوزه پ‍ژوهشی تعداد ۱۰ مقاله در مجلات ISI، تعداد ۲۲ مقاله در مجلات معتبر بین‌المللی، ۲۵ مقاله در كنفرانس‌های ملی و ۴۰ مقاله در كنفرانس‌های داخلی و خارجی ارائه و سه عنوان كتاب نیز در موضوعات برق و معماری منتشر كرده است.
وی در خصوص عملكرد عمرانی دانشگاه، گفت: دانشگاه دارای ۱۶ هكتار زمین است و هم‌اكنون چهار پروژه در حوزه‌های محوطه‌سازی، زیرسازی و ایجاد فضای سبز مناسب، در حال ساخت دارد.
بیك همچنین با اشاره به وجود ورزشگاهی به مساحت حدود پنج هزار مترمربع در این دانشگاه، گفت: دانشگاه آزاد مهریز تاكنون سه قهرمان بین‌المللی را در خود پرورش داده است.
رییس دانشگاه آزاد مهریز در پایان از مسئولین شهرستان و استان خواست تا به تنها مركز آموزش عالی حضوری مهریز اهمیت بیشتری را قائل شوند تا گام‌های موفقیت‌آمیزتری در زمینه‌های علمی و عمرانی برداشته شود.