وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر روزپنجشنبه با حضور در مهریز از چند طرح خیری نیمه‌تمام در دست‌ساخت بیمارستان فاطمه الزهرا(س) این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز:سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در این بازدید که رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) یزد، امام‌جمعه و فرماندار مهریز وی را همراهی می‌کردند از طرح توسعه، بخش جدید دیالیز و ساختمان آزمایشگاه بازدید کرد. 

بخش دیالیز این بیمارستان به همت سید مصطفی حاجی میرزا از خیرین منطقه با یک هزار مترمربع زیربنا با ظرفیت 20 تخت و طرح توسعه نیز با هشت هزار مترمربع زیربنا و هشت اتاق عمل تخصصی و فوق تخصصی شامل جراحی مغز و اعصاب و غیره... با ظرفیت 150 تخت در حال ساخت است. 
همچنین ساختمان آزمایشگاه با یک هزار و 500 مترمربع زیربنا با 20 درصد پیشرفت فیزیکی توسط خیر مهدی ابویی دیگر خیری منطقه در دست‌ساخت است. 
در این بازدید، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قول تخصیص بودجه لازم برای تکمیل و تجهیز طرح توسعه و بخش دیالیز بیمارستان مهریز را داد که تا پایان سال 1398 به بهره‌برداری برسد. 
همچنین مدیر بیمارستان مهریز در این بازدید گزارشی ارائه داد و گفت: طرح توسعه این بیمارستان در چهار طبقه و با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است که برای تکمیل آن درخواست 180 میلیارد ریال بودجه به دولت داده شد. 
سید رسول محسن زاده افزود: در صورت تکمیل طرح توسعه 600 نفر به تعداد کارکنان بیمارستان اضافه و به یکی از قطب‌های سلامت و درمان در منطقه تبدیل می‌شود. 
فعالیت درمانی و بهداشتی تنها بیمارستان مهریز از سال 1372 آغازشده که شامل درمانگاه عمومی و تخصصی ، بخش‌های زنان و زایمان ، جراحی ، اورژانس ، اطفال ، آزمایشگاه ، رادیولوژی، دیالیز و غیره است. 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به مهریز در نماز جماعت ظهر عاشورا در حسینیه اعظم مزویرآباد این شهرستان شرکت کرد.