فرماندار شهرستان مهریز در جمع شاعران استان بیان کرد؛

هنرمندان بازوهای توانمند مجموعه های فرهنگی هستند/ هنرمندان در راستای جهاد تبیین و هنرشان وارد میدان شوند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز در مراسم اختتامیه شب شعر استانی ذکر یافاطمه سربند سلیمانی هاست بیان کرد هنرمندان بازوهای توانمند مجموعه های فرهنگی هستند. 

وی با اشاره به جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است اظهار کرد: این روزها دشمن علاوه بر بانوان به سراغ جوانان و نوجوانان هم رفته است به طوری که نوجوانان و جوانان ما پای صحبت سخنرانان نمی نشینند و به  همسالان خود توجه بسیاری دارند. 
فرماندار مهریز با بیان اینکه یکی از مواردی که در راستای جهاد تبیین می توان بصورت ویژه برای نوجوانان و جوانان برنامه داشت هنر است، از هنرمندان خواست: در راستای جهاد تبیین و هنرشان وارد گود شوند چراکه نوجوان و جوان را میتوان با هنر جذب کرد و جهاد تبیین را انجام داد.
وی هنرمندان، شاعران و بازیگران هنرهای نمایشی و تئاتر را بازوهای توانمند مجموعه های فرهنگی مثل سخنرانان و روحانیون دانست و گفت: هنرمندان بایستی وارد گود شوند و با کمک هنری که دارند این کار را انجام دهند. 
وی با تقدیر و تشکر از شرکت کنندگان در شب شعر تصریح کرد: 
۹۵ اثر از سراسر استان به این شب شعر راه یافت که ۱۲ اثر به عنوان برگزیده انتخاب شده و تجلیل می شوند.
فرماندار مهریز با گرامیداشت یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم بین مردم ما زنده است و نسل سربازان حاج قاسم هنوز هستند و آماده اند جان خود را فدای اسلام و قرآن کنند.

1401/10/25