همزمان با هفته دولت صنعتگر نمونه مهریز تجلیل شد

همزمان با هفته دولت با حضور فرماندار مهریز و معاون عمرانی فرمانداری با اهدای لوح سپاس از صنعتگر نمونه شهرستان تجلیل شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز رضا زارع زاده فرماندار مهریز با حضور در کارخانه مهسرام مهریز ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات ارزنده مسئولین این واحد صنعتی  اظهار کرد شهرستان مهریز دارای قابلیت‌های بالایی در عرصه  اقتصادی، صنعتی است و یکی از فعال ترین و برترین واحد های صنعتی شهرستان مهریز این کارخانه می باشد.

رضا زارع زاده با تاکید بر رونق  تولید و اقتصادی در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم خاطر نشان کرد: با توجه به قرار گرفتن کشور در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی نام گذاری امسال به نام رونق تولید بسیار هدفمند و هوشمندانه بوده است.

فرماندار مهریز نیز با تاکید بر حل مشکلات فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان به صورت جهادی گفت: یکی از مشکلات حوزه‌های تجارت، اقتصادی و تولیدی دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها و قوانین متعدد است که باید بازنگری و اصلاح شود.

مقام عالی دولت در شهرستان با اشاره به اینکه ظرفیت اقتصادی و اشتغال‌زایی مهریز بسیار بالا است خاطر نشان کرد: با این ظرفیت‌ها اکنون نرخ بیکاری در این شهرستان تک رقمی می باشد.

در پایان با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل  هدیه از زحمات مدیرعامل و مسولین این واحد صنعتی تجلیل شد .

شرکت کاشی الماس کویر یزد با نام تجاری مهسرام در سال 1376 در قطعه زمینی به مساحت 17 هکتار واقع درشهرک صنعتی هرفته مهریز جهت تولید انواع کاشی گرانیتی (فلفل نمکی، سلوبل سالت، وین و ...) فعالیت خود را آغاز نمود ه است.