همزمان با هفته دولت ، همایش تجلیل از مسئولین و هنرمندان انجمن های خوشنویسی و هنرهای تجسمی مهریز برگزار می شود

همزمان با هفته دولت ، همایش تجلیل از مسئولین و هنرمندان انجمن های خوشنویسی و هنرهای تجسمی مهریز برگزار می شود .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز ، سید کاظم کمالیان ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز ، با اعلام این خبر گفت : همزمان با هفته دولت و به پاس زحمات هنرمندان انجمن های خوشنویسی و هنرهای تجسمی این شهرستان در همایشی با حضور مسئولین استان و شهرستان از هنرمندان انجمن ها تجلیل بعمل خواهد آمد.

کمالیان افزود : علی فلاح ، استاد خوشنویسی و مسئول انجمن خوشنویسان شعبه مهریز ، در چند سال گذشته زحمات فراوانی را در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی انجمن و برگزاری دوره های آموزشی در این منطقه متحمل شده اند که درخور تقدیر می باشند.

وی همچنین گفت : در این همایش از دو نفر از هنرمندان که به تازگی موفق به اخذ مدرک ممتازی در رشته خوشنویسی شده اند تجلیل می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز با تقدیر از فعالیت درخور توجه هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی در برپایی اولین نمایشگاه آثار هنرمندان شهرستان در مرکز استان خاطر نشان شد : استعدادهای هنرمندان شهرستان در رشته های مختلف هنری بسیار فراوان می باشد که انجام چنین حرکت هایی موجبات شکوفایی این استعدادها و ارتفاء سطح کمی و کیفی آنان را فراهم خواهد آورد.

وی اضافه نمود در این همایش از تمامی هنرمندان حاضر در نمایشگاه هنرهای تجسمی که اخیراً برگزار شده تجلیل بعمل می آید