همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛ راهپیمایی با شکوه 22 بهمن در مهریز

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، اقشار مختلف مردم شهیدپرور و ولایتمدار این شهرستان همراه و همگام با مردم دیگر مناطق کشور در طلیعه سی و چهارمین بهار آزادی به خیابان‌ها آمدند تا با سردادن شعارهای کوبنده "مرگ بر امریکا" و "مرگ بر صهیونیست" تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی و وفاداری خود را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام عظمای ولایت اعلام کنند.
مردم انقلابی شهرستان مهریز که با اهدای 313 شهید گلگون کفن وفاداری خود را به این انقلاب و ارزشهای آن اثبات کرده بودند باری دیگر امروز نیز با حضور خود ثابت کردند که همچنان وحدت و همبستگی خود را حفظ کرده و با آگاهی بیشتر و مقاوم‌تر از گذشته از انقلاب دفاع می‌کنند.
مردم این شهرستان در قالب گروه‌های مختلف از کسبه و بازاریان، دانش‌آموزان و دانشجویان، طلاب و روحانیان گرفته تا ورزشکاران، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و ... حضور گسترده‌ای در راهپیمایی 22 بهمن داشتند.
مردم همیشه در صحنه مهریز با حرکت از محلات مختلف شهرستان به محوریت مسجد صاحب الزمان(عج)، مسجد براستین و میدان مزویرآباد در مسیرهای اصلی راهپیمایی به راه افتادند و با تجمعی باشکوه در میدان شهیدای گمنام در مراسم ویژه این روز که با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علی برهان امام جمعه مهریز برگزار شد شرکت کردند.