فرماندار مهریز

همدلی مردم و مسئولان موجب توسعه مهریز می‌شود

فرماندار مهریز گفت: همدلی مردم و مسئولان با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها، همراه با برنامه‌محوری و داشتن نقشه‌راه مشخص موجب توسعه متوازن شهرستان می‌شود.

رضا زارع مهریزی در دیدار با سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر مهریز افزود: تقویت همکاری و همیاری مسئولان با شهرداری و شورای اسلامی و جلب مشارکت شهروندان موجب توسعه فراگیر در ابعاد مختلف است .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به خصوص رجایی و باهنر به برخی خدمات دولت در سطح کلان و شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: به رغم تحریم‌های ظالمانه دشمنان و مشکلات پولی با همت و غیرت مسئولان و همکاری مردم شاهد اقدام‌های فرهنگی و عمرانی خوبی در شهرستان هستیم .

این مسئول به نقش همراهی خیران در کنار  جذب بودجه‌های دولتی برای اجرای طرح‌های مختلف مورد نیاز شهروندان در سطح شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: زمینه برای جذب و حضور بخش‌خصوصی و سرمایه‌گذاران در منطقه برای همکاری در اجرای طرح‌های مختلف وجود دارد.

زارع زاده مهریزی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر شاهد حضور برخی خیران و سرمایه‌گذاران در کنار دولت برای اجرای طرح‌های مختلف در شهرستان هستیم گفت: باید بیش از گذشته زمینه لازم را برای جلب همیاری افراد دلسوز و انجام طرح‌های مختلف در شهر و روستاها فراهم کرد.

وی گفت: توجه به مسایل فرهنگی و آموزشی در کنار امور عمرانی و اجتماعی باید باید مدنظر شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر قرار گیرد و مردم در کنار هم با وحدت و درک شرایط برای توسعه شهرستان وظایف خود را برای رفاه شهروندان انجام دهند.

 همچنین رییس شورای اسلامی شهر مهریز با اشاره به مجاهدت‌ها و خدمات صادقانه و خالصانه شهیدان و رجایی  و باهنر گفت: این شهیدان اسوه و الگویی مناسب برای همه مدیران و مسئولان جامعه است تا خدمات خود را در راستای  اعتلای جامعه اسلامی انجام دهند.

سید محمدامین بیدکی افزود: همه مدیران باید با تلاش مضاعف برای رفع محرومیت و خدمات‌رسانی برای شهروندتلاش کنند و راه بزرگ مردانی همچون رجائی و باهنر را ادامه دهند زیرا، رمز ماندگاری این شهدا، خدمت صادقانه و ولایتمداری آنها بود.