همایش فصلی ناظران شورای نگهبان در مهریز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، همایش فصلی ناظران شورای نگهبان مهریز در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

عضو هیئت نظارت بر انتخابات استان یزد در این همایش گفت: صداقت، وفای به عهد و امانتداری از شاخصه‌های برجسته ناظران انتخابات است.
حجت‌الاسلام محمد باقری در با تاکید بر ضرورت صیانت از آرای انتخابی مردم اظهار داشت: بحث عملیات نظارت انتخابات باید با نهایت تلاش و همکاری صورت پذیرد و فارغ از هیاهو و جنجال‌های انتخاباتی با در نظر گرفتن مولفه‌های دقت و صحت کار به پیش برود.
وی به اهمیت این نهاد در نظارت بر قوانین مجلس همچنین نظارت بر انتخابات و صیانت از آراء پرداخت و افزود: فضای انتخاباتی در روزهای آینده به سمت و سوی تحلیل‌های متفاوت پیش می‌رود که به هیچ وجه نباید در این وادی وارد شد.
باقری، تجربیات ناظران انتخابات را ارزنده خواند و بیان کرد: ناظران و بازرسان شورای نگهبان در استان یزد، امسال کار حساسی را برای برگزاری انتخابات مجلس شوراهای اسلامی در پیش دارند.
باقری بر لزوم آمادگی و انسجام تشکیلاتی ناظران و بازرسان شورای نگهبان تاکید کرد و صداقت، وفای به عهد و امانتداری را از شاخصه‌های برجسته ناظران انتخابات دانست.
وی انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری را مهم‌ترین رویداد داخلی کشور برشمرد و افزود: باید تحت هر شرایطی با حفظ بی‌طرفی و با حضور فعال در عرصه انتخابات در راستای مصالح کشور و نظام عمل کنیم.
در این همایش که با حضور 200 نفر از ناظران انتخابات استان یزد برگزار شد، ناظران شورای نگهبان با مسائل سیاسی روز نیز آشنا شدند.
این همایش با حضور 200 نفر از دست‌اندرکاران، ناظران و سرناظران در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی مهریز برگزار شد.
در این جلسه که با هدف فراخوان و آمادگی اعضا در انتخابات آینده مجلس و طرح گردهمایی فصلی برگزار شد، برنامه توجیهی اعضا و دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های لازم آموزش داده شد.

خبرگزاری ایرنا: عضو دفتر نظارت و بازرسی انتخابات یزد : نظارت بر انتخابات باید فارغ از گرایش های جناحی و سیاسی باشد