رییس دادگستری مهریز

هفته دولت فرصت تبیین دستاوردهای نظام به مردم است

رییس دادگستری مهریز گفت: هفته دولت ( دوم تا هشتم شهریور ) فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای مختلف نظام و انقلاب‌ به آحاد مردم برای آشنایی بیشتر آنها به خدمات دولت است .

مرتضی حدادزاده به مناسبت هفته دولت در نشستی با فرماندار مهریز افزود: به برکت پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن سال  ۱۳۵۷ ، دستاوردهای فراوانی نصیب مردم و کشور شد، باید نسبت به بیان آن به مردم از سوی مسئولان امر اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه تبیین ثمره نظام در بخش‌های مختلف موجب اعتمادآفرینی و جلب همکاری مردم در صحنه است ،ادامه داد: مسئولان از فرصت هفته دولت برای اطلاع‌رسانی خدمات ارایه شده استفاده کنند.

همچنین دادستان عمومی و انقلاب مهریز یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: این ۲ شهید والامقام از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم و کشور دریغ نکردند و به همین دلیل ماندگار شدند.

محمد سجاد اعتباری افزود: باید مسئولان در هر پست و مقامی هستند، زندگی و سیره کار این شهیدان را در خدمت به مردم سرلوحه برنامه‌ ها و اقدام های خود قرار دهند.

همچنین فرماندار مهریز گفت: بیان خدمات دولت مربوط به شخص، جناح و گروه خاصی نیست و نتیجه عملکرد نظام و انقلاب‌اسلامی است و باید درست برای مردم بیان شود.

رضا زارع‌زاده مهریزی افزود: تبیین شفاف خدمات و عملکرد دولت و نظام موجب دلگرمی و امیدآفرینی است و همه باید در این خصوص با همکاری رسانه‌های گروهی اقدام کنند.