فرماندار مهریز

هفته دولت فرصتی برای تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر است

فرماندار مهریز گفت: هفته دولت (دوم تا هشتم شهریورماه) فرصت مناسبی برای تجدید عهد و پیمان مجدد با اهداف و آرمان شهیدان انقلاب‌ به خصوص شهید محمدعلی رجایی رییس جمهوری و محمدجواد باهنر نخست وزیر است.

رضا زارع‌زاده مهریزی در نشستی با مدیران شهرستان افزود: شناخت سیره و مرام شهیدان و حرکت در مسیر آنها عامل موثری برای تلاش مضاعف مسئولان در رسیدگی به مسایل و مشکلات شهروندان است.

وی با اشاره به این‌که شهیدان رجایی و باهنر زندگی خود را وقف خدمت و رفع نیازهای مردم کردند، ادامه داد: تبیین ابعاد مختلف زندگی  و سیره عملی این ۲ شهید وظیفه ملی و انقلابی محسوب می‌شود.

این مسئول اظهارکرد: مسئولان باید قدر فرصت خدمتگذاری به مردم و اقشار ضعیف جامعه را به خصوص در وضعیت کنونی به دلیل تداوم شیوع کرونا بدانند و با همکاری بخش‌های مختلف مخلصانه صرف حل و فصل امور و فعالیت بهتر و بیشتر کنند.

زارع‌زاده مهریزی به ضرورت برگزاری مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر با رعایت نکات بهداشتی با مشارکت مردم اشاره کرد و یادآور شد: این مراسم همانند سال گذشته در فضای باز فرمانداری با حضور مردم برگزار می‌شود.

وی با قدردانی از همراهی مردم و مسئولان گفت: در این آیین با رعایت نکات بهداشتی برنامه‌های مختلفی با همکاری مردم و مسئولان پیش‌بینی شد تا بار دیگر  با اهداف و آرمان  شهیدان تجدید پیمان  شود.