در هفتمین روز از هفته دولت روز دوشنبه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد ، امام جمعه ، فرماندار و برخی ازمسئولان اجرایی استان و شهرستان 33 طرح در این شهرستان به بهره برداری رسید.

از این تعداد طرح 29 مورد با اعتبارات بخش دولتی و چهار طرح دیگر نیز توسط بخش خصوصی در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی مهریز مورد بهره برداری قرار گرفت.
این طرح ها شامل بخش های امور زیربنایی ، عمران روستایی ، عمران شهری ، بهداشتی ، درمانی ، فرهنگی ، تربیتی و ورزشی ، گردشگری و خدماتی است .
برای اجرای طرح های دولتی و بخش خصوصی در مجموع افزون بر 960 میلیارد ریال از محل بودجه های دولتی و تسهیلات تامین و هزینه شده است .
فرماندار مهریز در افتتاح این طرح ها در سخنانی با تبریک هفته دولت ، یاد و خاطره حضرت امام راحل (ره) و شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و بر تداوم راه نورانی آنها تاکید کرد.
سید محمد رستگاری گفت: با وجود کاهش منابع در یکسال اخیر با همت بلند مسئولان و همراهی مردم با دولت در شهرستان مهریز در شهر و مناطق روستایی گام های مهمی برداشته شده است.
وی اظهار داشت: همکاری مردم و دولت و مشارکت بخش خصوصی در اجرایی طرح های مختلف ضامن تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به جامعه اسلامی است.