"سید محمد رستگاری" فرماندار مهریز در پيامي به مناسبت گراميداشت روز كارمند، این روز را به تمامی کارمندان پرتلاش و متعهد تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز؛درمتن کامل پیام"سیدمحمد رستگاری" فرماندار مهریز به مناسبت گراميداشت روزكارمند چنین آمده است:

هفته دولت فرصت مغتنمی است تا در کنار تقدیر از تلاش‌های دولتمردان ، مسئولان و مدیران، زحمات بی‌دریغ کارمندان نیز گرامی داشته شود. تلاشگرانی که با تعهد خالصانه و خدمت صادقانه به عنوان پیش‌قراولان مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند.

 اميد آنكه با همدلي و صميميت در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بنام اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل مزین  گردیده  است، مشارکت خود را همچون گذشته در فرایند خدمتگزاری باحضوری فعال وخردمندانه وبا رویکرد تدبیر و امید،امانت داری ، قانونمندی و پاسخگوئی محقق سازیم وبا رعايت موازين شرعي ، اسلامي و اخلاق كاري در جهت اعتلاي نام ديارمان گام  برداريم .

اينجانب به مناسبت روز كارمند برخود فرض دانستم از زحمات بي دريغ و خالصانه كارمندان دولت در شهرستان مهريز صميمانه تقديرو تشكر نمايم . توفيقات روز افزون شما همكاران گرامي را در ظل توجهات حضرت ولي عصر (عج) از درگاه ايزد منان مسئلت مي نمايم .