مدیرآموزش وپرورش مهریزبا صدور پیامی فرا رسيدن هفته دولت و روز کارمند را به نیروهای خدوم و متعهد ایران اسلامی تبريك گفت.

به گزارش فرمانداری مهریز به نقل از اموزش و پرورش مهریز؛ متن پیام سید علی کارآموز به شرح زیر است: هشتم شهریور، یادآور کوچ دو پرستوی سبک بال رفته تا افق عرش،شهیدان رجایی و باهنر است؛ دو معلم بزرگ عمل، نه شعار؛ دو آموزگار وارسته که پیشه شان انسانیت و خلوص بود. به راستی که شهیدان گرانقدر این روز، اسطوره کامل خویشتن سوزی و اخلاص بودند. که مقام معظم رهبری حضرت خامنه ای (مد ظله العالی) در تبیین شخصیت این دو بزرگوار فرمودند: (شهید رجایی و شهید باهنر، حقا" و انصافا" دو چهره انقلابی و مومن و خالص بودند و زندگی و شهادتشان درس آموز بود  )

هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف به ویژه در زمینه گسترده شدن چتر عدالت اجتماعی بر سر تمامی ایرانیان را فراهم آورند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداي والامقام دولت و  بويژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بويژه كارمندان و كارگزاران دولت در شهرستان مهریز تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولايت حضرت خامنه ای (مد ظله العالی) ، و ادامه راه شهیدان رجایی و باهنر از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

همچنین فرصت را غنیمت شمرده روز چهارم شهریور ماه که به پاس تجلیل از زحمات کارمندان عزیز به نام روز کارمند نام گذاری شده را به تمامی کارکنان پرتلاش شهرستان به ویژه کارکنان آموزش وپرورش در تمامی عرصه های مختلف تبریک عرض نموده و از زحمات صادقانه آنها تشکر و قدر دانی می نمایم.