نگار خانه آفرینش مهریز میزبان نمایشگاه اسمبلاژ

نخستین نمایشگاه اسمبلاژ شهرستان مهریز از۲۰ خردادماه به مدت ۱۰ روز د در نگارخانه آفرینش مهریز برپا شده است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز اولين نمايشگاه اسمبلاژ در شهرستان مهريز با حضور مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ، معاون سياسي امنيتي و اجتماعي فرمانداري مهريز و جمعي از مسئولين ومردم مهريز در نگارخانه آفرينش هاي اداره فرهنگ و ارشاد مهريز افتتاح شد.

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي فرمانداري مهريز در حاشيه بازديد از اين نمايشگاه گفت:  آثار این نمایشگاه توسط هنرمند مهریزی، محمدرضا غنیمت طراحی و ساخته شده و شامل خلق آثار سه‌بعدی از طریق اتصال اشیای متفرقه و قراضه‌های آهن به یکدیگر است و هنرمند با خلاقیتی که دارد به این آثار روح و جان داده است.

محمد جواد برزگر با بيان اين كه نمايشگاه اسمبلاژ استاد غنيمت براي اولين بار در شهرستان مهريز داير شده است، تصريح كرد: اسمبلاژ هنر جفت و جور کاری و خلق آثار  سه بعدی از طریق اتصال اشیای متفرقه و قراضه‌های آهن به یک دیگر است.

همچنين محمد حسن زارعيان رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مهريز گفت: 4۰ درصد از عواید فروش این آثار به خانه سالمندان مهریز اهدا خواهد شد.

وي يادآور شد  استاد «محمدرضا غنیمت» از هنرمندان با سابقه شهرستان مهریز است که در اين نمايشگاه ۶۱ اثر خود در بخش اسمبلاژ(هنر جفت و جور کاری) را به همراه ۲۰ اثر خوشنویسی و ۲۰ اثر نقاشی‌خط به نمايش عموم گذاشته است.

گفتني است؛ این نمایشگاه به مدت 10 روز در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز برپاست و بازديد براي عموم از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح و  ۱۶ تا ۲۰ عصر آزاد مي‌باشد.