فرماندار مهریز

نمایندگان رسانه‌ها برای تقویت اعتماد عمومی تلاش کنند

فرماندار مهریز گفت: رسانه‌های گروهی با تهیه و انعکاس خدمات دولت که از جمله دستاورد نظام و انقلاب محسوب می شود ،در راستای تقویت اعتماد عمومی به عنوان سرمایه های اجتماعی تلاش کنند.

رضا زارع زاده مهریزی  در نشستی با خبرنگاران شهرستان افزود: به رغم تحریم‌های ظالمانه و جنگ اقتصادی با همت مسئولان و همراهی مردم منطقه کارهای خوبی در مهریز صورت گرفت.

وی با بیان اینکه خدمات و دستاوردها باید از سوی رسانه‌های گروهی به اطلاع مردم رسانده شود ،ادامه داد: انعکاس اقدام‌های گسترده دولت و نظام در ابعاد مختلف به امیدآفرینی و اعتمادبخشی در جامعه نیز  کمک می کند .

این مسئول اظهارکرد: تقویت سرمایه‌های اجتماعی با تهیه و انعکاس اخبار و گزارش‌های مستند و موثق بدون بزرگنمایی و بر اساس واقعیت ها باید محور کار رسانه‌های گروهی قرار گیرد.

زارع زاده تصریح کرد: هدف اصلی دشمنان که چشم دیدن دستاوردهای نظام ، انقلاب و دستاوردهای عظیم را ندارند، فقط سیاه نمایی و کوچک جلوه دادن حقایق ایران اسلامی است .

وی بیان کرد: به دلیل تحریم‌های ظالمانه دشمنان برخی درآمدهای دولت نسبت به گذشته به شدت کاهش یافت و به رغم همه مشکلات شاهد اقدام‌های بزرگی در شهرستان مهریز هستیم.

به گفته فرماندار مهریز باید بر حسب وظیفه ملی و دینی خدمات گسترده را به نحو مناسب اطلاع‌رسانی کرد که موجب جلب مشارکت و دلگرمی بیشتر مردم به انقلاب شود.

زارع زاده مهریزی در ادامه یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت و گفت: شهید رجایی و شهید باهنر همه زندگی خود را وقف دین و خدمت به مردم کردند و باید همه برای تحقق اهداف و آرمان های آنها وظایف محوله را به خوبی انجام دهند.

در این نشست تعدادی از خبرنگاران با قدردانی از مسئولان و فرماندار شهرستان که در یکسال گذشته اقدام‌های خوبی را انجام دادند تداوم تعامل بیشتر و پیگیری مطالبات شهروندان را خواستار شدند.