نماینده مردم مهریز در مجلس پس از راهپیمایی:اهانت به پیامبر اکرم(ص) دلیل بر تعالی امت اسلام است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اهانت به پیامبر اکرم(ص) دلیل بر زنده بودن و مسیر رو به تعالی امت اسلام است.
حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده مهریزی در جمع مردم شهرستان مهریز پس از راهپیمایی محکوم کردن اهانت به پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: اهانت به پیامبر اکرم(ص) نشان خشم دشمنان از بیداری اسلامی در منطقه و برگزاری موفقیت آمیز اجلاس سران عدم تعهد در تهران است.
وی افزود: غربی‌ها و تمامی دشمنان اسلام بدانند در اکثر زمان‌ها دلیل پیروزی حق بر باطل، حماقت دشمنان بوده است و آنها هرگز نمی‌توانند خورشیدی تابناک را با گذاشتن ذره‌ای در مقابل آن محو کنند و این را آن کشیش پلید و همه چیز به دنبا فروخته؛ خود بهتر می‌داند.
زارع‌زاده تصریح کرد: دشمن با این کار احمقانه خود چهره تابناک اسلام را برای همه جهانیان روشن کرد.
نماینده وسیع‌ترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز مستکبران عالم و در رأس آن آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین‌الملل نسبت به فراگیری و توسعه و گسترش اسلام در جهان هراس دارند و چون هیچ منطقی برای مقابله با اسلام ندارند به رفتارهای بسیار وحشیگرانه و غیر انسانی و غیراخلاقی که توهین به مقدسات ملل، متوسل شده‌اند.
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیان اینکه دشمنان بدانند که تا پیروزی اسلام راهی نمانده، عنوان کرد: اکنون مسیری که جامعه اسلامی در حال طی آن است، باب میل جهان استکبار نیست و خودشان می‌دانند که روز به روز در حال تضعیف و نابودی هستند.
وی این حرکت‌های ابلهانه و ناشیانه را نشان‌دهنده و بیانگر اوج استیصال استکبار و صهیونیست‌ها دانست و تصریح کرد: حقیقتاً آنان در برابر منطق و حقانیت اسلام کم آورده‌اند، از این رو دست به چنین حرکت‌های ابلهانه و موذیانه‌ای می‌زنند.