نماینده مردم مهریز در مجلس: قانون جامع منابع طبیعی باید به درستی اجرا شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده در دیدار مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد و رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهریز بر ضرورت حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی تاکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: قانون جامع منابع طبیعی باید به درستی اجرا شود تا تهدیدی جدی برای متجاوزان منابع طبیعی کشور باشد.
زارع‌زاده افزود: تصویب قانون جامع حفاظت از منابع طبیعی باید به این حوزه اطمینان دهد که علاوه بر حفظ و احیا، برنامه‌های جامع‌تری برای آن اجرایی شود.
وی تصریح کرد: اگر قانون جامعی به ‌صورت یکنواخت و جامع برای تمامی عرصه‌های طبیعی کشور ابلاغ شود، این امر موجب می‌شود به ‌صورت گسترده کار حفاظت از عرصه‌ها انجام شود.
نماینده مردم مهریز و چهار شهرستان دیگر استان یزد در مورد زمینه‌سازی برای جذب سرمایه‌گذاران در ایجاد اشتغال و توسعه و آبادانی شهرستان گفت: جلب مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح‌های منابع طبیعی، ضروری است.
زارع‌زاده به بیان اهمیت منابع طبیعی و وظیفه کارکنان این اداره در حفظ و حراست از این امانت الهی پرداخت و گفت: منابع طبیعی یکی از نعمت‌های بی‌شمار الهی است و از جایگاه و اهمیت والایی برخوردار بوده و حفاظت و نگهداری از آن بر همه واجب است.
مسئولان منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان نیز در این دیدار به بررسی مسائل و مشکلات مربوط به منابع طبیعی پرداختند.
محمدرضا عالم، مدیرکل منابع طبیعی استان یزد با تاکید بر همکاری منابع طبیعی و آبخیزداری با نماینده منتخب مردم، خواستار مساعدت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در مسائل مختلف اعم از حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی، فعالیت‌های مربوط به احیا مراتع، آبخیزداری و بیابان‌زدایی شد.