به مناسبت بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب :

نمایشگاه توانمندی های مهریز افتتاح شد

با حضور دکتر زینی وند معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد ،امام جمعه ، فرماندار مهریز وبرخی از مسئولان استان و شهرستان نمایشگاه توانمندی های شهرستان مهریز افتتاح شد.

با حضور دکتر زینی وند  معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد ،امام جمعه، فرماندار مهریز وبرخی از مسئولان استان و شهرستان نمایشگاه توانمندی های شهرستان مهریز افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز:علي زینی‌وند در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی شهرستان مهریز از مهریز به عنوان الگوي ابتکارات یاد کرد و بيان داشت: نمایشگاه دستاوردهای مهریز نشانه ابتکار دربرنامه ها، تولیدو توسعه این شهرستان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد با تاکید بر اینکه باید به جوانان اعتماد و تصدی امور مختلف را  واگذار کرد، افزود: با کمک جوانان می توان رویکردهای فضاهای مختلف را به نفع خود تغییر دهیم.

اين مسئول در ادامه گفت: هر کشوری مشکلاتی دارد اینکه چگونه با آنها برخورد کنیم، مهم است و اکنون نیز مشکل کشور ما، اقتصادی است و راه حل آن، اقتصاد مقاومتی است.

زینی‌وند ادامه داد: فرماندار مهریز پرتلاش و پیگیر مسائل  شهرستان است و این امر باعث شده این نمایشگاه به عنوان ابتکار عمل مهریز در کارنامه این شهرستان ثبت شود.

امام جمعه مهریز نیز در این مراسم با گرامیداشت دهه فجر و ایام فاطمیه گفت: باید به گذشته خود افتخار کنیم و به آینده امیدوار و قدردان خون شهدا باشیم و این امیدواری را در جامعه تزریق کنیم.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی بیان کرد: باید با تدبیر، استفاده از منویات رهبری و همت، شهرستان مهریز را بسازیم و خدمتی ارزنده به همشهریان ارئه دهیم.

وی ادامه داد: غرفه های این نمایشگاه نشانه خدمات ارزنده به مشتریان و ابتکارات ارزشمند سازمان‌های دولتی و غیر دولتی به مردم مهریز است.

فرماندار شهرستان مهریز نیز بيان داشت : این نمایشگاه  به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تا پنج روز دایر است و با حضور فعال کارآفرینان اصناف و ادارات دولتی و موسسات غیر دولتی پرپا شده است.

سیدمحمد رستگاری بیان کرد: در این نمایشگاه خدمات مختلفی از جمله صدور کارت ملی هوشمند، خدمات درمانی و بیمه ای و....به بازديد كنندگان ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همدلی،همراهی و مشاركت بخش دولتي و غير دولتي ،كشاورزان اصناف،بانوان،روستائيان و.... برای ارائه خدمت مناسب به همشهريان ارجمند برپا شده است.

گفتني است در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه از تمبر نمایشگاه توانمنديهاي شهرستان مهريررونمایی و به معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزدو فرماندار مهريزاهدا شد.