سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد؛

نمایشگاه «آوای خدمت» شهرستان مهریز نمونه کوچکی از مردم‌ سپاری است

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز،حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در آیین افتتاح نمایشگاه آوای خدمت شهرستان مهریز گفت؛نمایشگاه آوای خدمت نمونه کوچکی از جریان مردم سپاری را نشان می دهد و امید است واسپاری خدمت به مردم عزیز مهریز با جدیت و به صورت گسترده رخ دهد.

وی ضمن تبریک هفته دولت با اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته در زمینه‌های عمرانی و فرهنگی اظهار کرد: در سال گذشته فرمانداری شهرستان مهریز اقدامات عمرانی و فرهنگی بسیاری را انجام داد که به همین دلیل در سال ۱۴۰۱ فرماندار مهریز در جشنواره «شهید رجایی» به عنوان فرماندار برتر استان شناخته شد.

وی افزود: از سفر ریاست جمهور به شهرستان مهریز می‌توان به عنوان شیرین‌ترین اتفاق سال گذشته یاد کرد و این حضور به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور بسیار به یادماندنی بود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با اشاره به برگزاری نمایشگاه «آوای خدمت» دراین شهرستان عنوان کرد: ارائه خدمات مدیران شهرستان و در کنار آن حرکت خودجوش مردم برای ارائه خدمات در کنار مدیران به نوعی هم‌افزایی است، و اگر موفقیتی در شهری یا شهرستانی کسب شود نتیجه همین تعاملات و هم‌افزایی مدیران و مردم در کنار یکدیگر است.

وی افزود: یکی از سرفصل‌ها و سیاست‌های رئیس جمهور کشف و شناسایی حلقه‌های میانی مردم و مردم‌سپاری است که دولت در این زمینه به‌صورت ویژه‌ای برنامه دارد.

پارسائیان با بیان اینکه این مردم‌سپاری اتفاق تازه‌ای نیست و اگر به اوایل انقلاب نگاه کنیم متوجه می‌شویم که باید این مردم سپاری را از رهبر کبیر انقلاب اسلامی فرا گیریم، تصریح کرد: تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی، بسیج سازندگی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و .... بخشی از شئون مختلف واسپاری به مردم است و حتی امام خمینی(ره) در زمینه مسائل امنیتی نیز از مشارکت مردمی بهره می‌گرفتند.

وی افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به مردم‌سپاری اعتقاد راسخ داشتند و شئون نظام را بر اساس مردم‌سپاری شکل دادند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با بیان اینکه این نمایشگاه نمونه کوچکی از جریان مردم‌سپاری را نشان می‌دهد، عنوان کرد: امید است واسپاری خدمات به مردم عزیز مهریز باجدیت و به‌صورت گسترده‌تر رخ دهد.

۱۴۰۲/۰۶/۰۲

روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز