فرماندار مهریز؛

نظارت بر بازار و اصناف شهرستان افزایش یابد

فرماندار مهریز در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید اتاق اصناف شهرستان بیان کرد؛
مسئولیت‌پذیری و نقش اصناف در دوران همه‌گیری کرونا مثال‌زدنی است/ نظارت بر بازار و اصناف شهرستان افزایش یابد/ حمایت دستگاههای نظارتی شهرستان پشتوانه ای قوی برای اصناف می باشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، صبح‌ امروز مراسم تکریم و معارفه رییس جدید اتاق اصناف شهرستان با حضور فرماندار و اعضای هیئت رئیسه برگزار شد.

فرماندار مهریز در این مراسم با بیان اینکه نقش بی بدیل اصناف و مسئولیت‌پذیری این قشر در دوران همه‌گیری کرونا مثال زدنی است، گفت: اصناف همواره در شرایط سخت همه‌گیری کرونا و مسائل اقتصادی هم‌پای مسئولان تلاش کردند و نقش موثر و کلیدی داشتند.

دهقان بنادکی بیان کرد: اصناف از مهمترین اقشار جامعه هستند که با توجه به ماهیت شغلی‌شان نقش اساسی در اجرایی کردن طرح هدفمندی یارانه‌ها به ویژه در شهرستان مهریز ایفا کردند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود تاکید کرد: ضروری است که اتاق اصناف و اداره صمت با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان و جهاد کشاورزی اهتمام ویژه ای به امر بازرسی و نظارت بر بازار داشته و مانع از گران فروشی و افزایش خارج از ضابطه قیمت ها و سایر تخلفات شوند.

فرماندار مهریز فراهم آوردن فضای مناسب جهت تامین کالا و اجناس با کیفیت و قیمت مناسب در جهت جلب رضایت قشر عموم مردم و تعادل و تنظیم بازار را یکی از وظایف و اهداف مهم اتاق اصناف برشمرد.

وی با بیان اینکه با ایجاد فضای تعامل بین مردم، مسئولین و اصناف، رضایتمندی فراهم خواهد شد، حمایت دستگاههای نظارتی شهرستان پشتوانه ای قوی برای اصناف قلمداد کرد.

و در پایان این مراسم از زحمات آقای زارع زاده تقدیر و اقای ابویی به عنوان رییس جدید اتاق اصناف مهریز معرفی شد.