نظارت اداره بازرگانی شهرستان مهریز بر قیمت کالا در ایام عید
در مورد کالاهای اولویت دار مثل پوشاک ، کفش و انواع خوراکیها(آجیل ، شیرینی ، میوه و ... ) به طور روزانه طرح تشدید که شامل بازرسی اداره بارزگانی و بازرس اصناف می باشد کار نظارت بر قیمت ها و نیز برچسب دار بودن کالاها صورت می گیرد و نیز علاوه بر آن گشت اداری نیز از 28 اسفند تا 15 فروردین به کشیک و بازرسی اضافه می گردد و علاوه بر آن در مورد مواد غذایی نیز گشت مشترک با بهداشت جهت کنترل بر بهداشت و سلامت مواد غذایی از دیگر برنامه های اداره بازرگانی در این ایام می باشد.
در مورد پخش میوه های پر مصرف مثل پرتقال و سیب هم گفت که 80 تن میوه (45 تن پرتقال و 35 تن سیب ) برای شهرستان در نظر گرفته شده که به طور متوسط روزانه 10 تن میوه بین مردم با قیمت پرتقال هر کیلو 800 تومان و سیب هر کیلو 750 تومان بفروش می رسد.
اما کاش حداقل در ایام عید واقعا نظارت بر برچسب قیمت ها تا حداقل اواخر روزهای عید که تقاضا برای خرید انواع میوه ، شیرینی و پوشاک زیاد است ادامه داشته باشد تا مثل سال های قبل فروشندگان بهانه هایی مثل « این جنس مرغوب تر است ، این جنس ، جنس اصل می باشد ، این کار کار فلان جاست و ... » را برای قیمت های بالایشان نیاورند.
تلفن 124 را به یاد داشته باشید.