نشست مشورتی بخشداران استان یزد  به منظور تبادل نظر در خصوص مشکلات بخش و روستاها و انتقال تجارب و تحول در روستاها در مهريز برگزار شد .

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز:مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری یزد با اشاره به هدف از برگزاری این نشست گفت: 
بخشداران استان از تجربه های موفقشان در زمینه اقتصاد روستا و عمران وکشاورزی و صنعت وگردشگری  روستا و کارهای مختلف که در حوزه روستا انجام داده اند با هم تبادل نظر میکنند و در مورد مشکلات بخش و روستاها بحث و گفتگو شد و انتقال تجارب و تحول در روستاها از موضوعات این نشست بود.
محمود زارع رشکوئیه در این نشست از خدمات بخشداری ها به مردم روستاهای استان یزد در روز روستا خبرداد و افزود:
تسهیلات روستایی در حوزه های مختلف کشاورزی و صنعتی و گردشگری در این نشست مطرح شد،بحث استقرار میز خدمت به مناسبت روز روستا در روستاهای استان مطرح که بخشداران با حضور مسئولان ذیربط حضور و خدمات روستا را به صورت منسجم به مردم ارائه بدهند.
وی همچنین از بخشداران خواست تا  شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری ، ساماندهی شرکت های تعاونی ، ارتباط با بدنه جامعه و مطالبات از دستگاه های اجرایی اقدام و عمل را جدی بگیرندو برگزاری این نشست مشورتی در شهرستان زمینه افزایش خدمتگزاری بهتر مسوولان به مردم را فراهم می کند.
21بخشدار استان هم در این نشست مشورتی از دغدغه های بخش و روستاها سخن گفتند.
غبارروبی قبور مطهر شهدای روستای گردکوه و بازدید از معدن شن وماسه شرکت تعاونی وحدت دهیاران مهریز و بازدید ازچندین طرح در روستای گردکوه ازدیگر برنامه های این نشست بود.