نشست خبری اصحاب رسانه مهریز با نماینده مردم این شهرستان در مجلس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، نشست خبری اصحاب رسانه شهرستان مهریز با نماینده مردم این شهرستان در مجلس برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین دخیل عباس زارعزاده در این نشست از افزایش سهم آب انتقالی در بخش شرب شهرستان مهریز از 10 لیتر بر ثانیه به 85 لیتر در ثانیه خبر داد و افزود: پروژه انتقال آب مهریز که پس از 30 ماه عملیات اجرایی و تکمیل خط انتقال آن دی ماه سال گذشته مورد بهره برداری قرار گرفته بود تا سه ماه گذشته تنها 10 لیتر در ثانیه از 150 لیتر بر ثانیه سهم شهرستان مهریز اختصاص یافته بود که
به مرور زمان این میزان افزایش و چند روز پیش به 85 لیتر در ثانیه رسیده است.
وی ضمن قدردانی از مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد گفت: قرار شده در آینده ای نزدیک ده لیتر در ثانیه به آب بخش صنعت مهریز اختصاص تا سرمایه گذاران نیز دغدغه ای برای تولید نداشته باشند.
وی تصریح کرد: شهرستان مهریز با پتانسیل‌ها، امکانات و توانمندی‌های فراوان و جوانان فعال و با استعداد همچنین مردم خونگرم و مهمان‌نواز و با داشتن ویژگی‌هایی چون داشتن آب و هوای مناسب، زمین‌های مسطح، قرار گرفتن در کنار جاده سنتو و نزدیکی به مرکز استان با دستانی باز و رویی گشاده از سرمایه‌گذاران بخش صنعت استقبال خواهد کرد.
نماینده وسیعترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس شورای اسلامی از برگزاری مناقصه پروژه ساماندهی ورودی مهریز خبر داد و گفت: در چند روز گذشته این مناقصه برگزار و با اعتبار اولیه دو میلیارد تومان عملیات اجرایی ساماندهی ورودی مهریز آغاز خواهد شد.
دخیل عباس زارعزاده همچنین قول راه اندازی آنتن های دیجیتال با توجه به پیگیری ها و نیاز بسیار مردم مهریز در آینده ای نزدیک را داد.