نخستین مدرسه اكادمیك دوچرخه سواری استان در مهریز افتتاح می شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز  گفت :این مدرسه همزمان با استان های تهران و زنجان در فروردین ماه سال آینده افتتاح خواهد شد .
داوود فتح آبادی با بیان اینكه این محیط آموزشی زیرنظر فدراسیون دوچرخه سواری ایران فعالیت می كند، افزود :مراحل آموزش در این مدرسه بصورت تمام اكادمیك خواهد بود و آموزش های لازم به صورت كاملا علمی انجام خواهد شد .
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز تصریح كرد:چند تن از مربیان بنام دوچرخه سواری ایران در این مركز آموزشی شروع به كار خواهند كرد و بعد از پایان دوره كلاسهای آموزشی ، منتخبین این كلاسها با اخذ مدرك درجه سه داوری و مربیگری می توانند با باشگا های دوچرخه سواری استان قرارداد انعقاد كنند .
فتح آبادی یادآور شد :شهرستان مهریز مهد دوچرخه سواری استان است و تاكنون توانسته است افتخارات زیادی را در سطح كشوری و بین المللی كسب نماید .
وی در پایان گفت :چند سالی است كه بحث پیست دوچرخه سواری این شهرستان را با جدیت دنبال كرده ایم و امیدواریم با حمایت بیشتر مسئولان بتوانیم با تحقق این امر همچون گذشته مدال آوران زیادی به كشور و حتی جهان معرفی كنیم .