موفقیت در سایه همدلی و همکاری مناطق تابعه استان

محمد علی طالبی گفت به واسطه ترویج روحیه همدلی و مشارکت فعال مردم و در سایه احساس تکلیف هم اکنون در یزد و همه مناطق تابعه استان یک جو همکاری و همدلی وجود دارد و این موجب موفقیت در بخش های مختلف شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز ، استاندار یزد در جلسه شورای اداری که صبح امروز در سالن پردیس شکیب شهرستان مهریز برگزار شد ضمن  اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان گفت : مهریز دارای ظرفیت‌های بالای صنعتی، بازرگانی و گردشگری است و باید از این ظرفیت‌ها استفاده بهینه کرد.

محمدعلی طالبی ضمن تاکید بر بکارگیری نیروهای بومی توسط کارفرمایان افزود در سال رونق تولید باید  جدی تر از گذشته به روند تولید و اشتغالزایی ادامه داد .

وی هم‌چنین سطحی‌نگری در آموزش و تربیت فارغ‌التحصیلان بیکار را موردانتقاد قرارداد و گفت: سبک آموزش در کشور سبکی وارداتی و غربی است که موجب می‌شود جوانان ما از تفکر و تعقل که مورد تأکید خداوند در قرآن است دور شوند و از تحلیل شرایط مختلف، نوآوری و فن و مهارت‌آموزی فاصله بگیرند.

استاندار یزد تصریح کرد: به واسطه ترویج روحیه همدلی و  مشارکت فعال مردم و  در سایه احساس تکلیف هم اکنون در یزد و همه مناطق تابعه استان یک جو همکاری و همدلی وجود دارد و این موجب موفقیت در بخش های مختلف شده است.

محمدعلی طالبی افزود: بهره گیری از تمام ظرفیت ها، ایجاد زمینه مناسب برای حضور بخش خصوصی و خیران و تلاش برای تولید و اشتغال مورد نیاز و جذب نیروهای بومی دانشگاهی باید در اولویت قرار گیرد.