معاون فرماندار : موزه دفاع مقدس، میراث معنوی و تجسمی دفاع مقدس را برای آیندگان ايجاد مي كند.

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي فرمانداري مهريز در حاشيه بازديد از موزه دفاع مقدس شهرستان مهريز گفت : موزه دفاع مقدس، میراث معنوی و تجسمی دفاع مقدس را برای آیندگان ایجاد می کند .

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريزامام جمعه اين شهرستان در حاشيه بازديد از موزه دفاع مقدس مهريز گفت دفاع مقدس یکی از بخش‌های مهم تاریخ ایران هست که علاوه بر بعد نظامی، ابعاد مختلف فرهنگی و سیاسی دیگری هم داشته که باید حفظ شود تا به نسل‌های آینده هم برسد.

حجت الاسلام محي الديني با اشاره به نقش موزه هاي دفاع مقدس افزود : موزه های دفاع مقدس در انتقال ارزش و فرهنگ دفاع مقدس بر جوانانی که جنگ و دفاع مقدس را درک نکرده‌اند بسیار موثر عمل کرده است و در کنار سایر تلاشهای هنری نظیر فیلم و سینما راه اندازی این موزه ها توانسته است گامی موثر در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت بردارد.

همچنين معاون سياسي امنيتي و اجتماعي فرمانداري مهريز گفت : زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و مقاومت بسیار مهم بوده و نیاز است تا تلنگر هایی به مردم به خصوص نسل جوان در جهت حفظ میراث دفاع مقدس انجام شود

محمد جواد برزگر با اشاره به اينكه موزه دفاع مقدس، میراث معنوی و تجسمی دفاع مقدس را برای آیندگان ایجاد می کند  ، گفت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت نیاز به کار و برنامه ریزی علمی و پژوهشی دارد و باید تلاش کنیم تا بتوانیم نسل جدیدمان را به نسل دفاع مقدس وصل کنیم و بین آنها پل ارتباطی بزنیم.

معاون فرماندار با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در موزه دفاع مقدس تصریح کرد :ملت ما امروز نیازمند زنده نگهداشتن این ارزش ها در جهت مقابله با نظام سلطه هستند