معاون فرماندار مهریز گفت : مهم ترین وظیفه خبرنگاران ایجاد پویایی و امید در جامعه است.

محمد زارع  در همایش خبرنگاران آزاد  خبرگزاری صدا و سیمای استان یزد که در شهرستان مهریز برگزار شد رسالت خبرنگاران را رسالتی خطیر برشمرد و افزود: جلب افکار عمومی و اعتماد مردم برای تحقق  اهداف نظام  ، انقلاب و دولت خدمتگزار و ایجاد پویایی و امید  در جامعه  از ماموریت های صدا و سیما و خبرنگاران رسانه ملی است.

معاون فرماندار مهریز با اشاره به پوشش رسانه‌ای برنامه‌های و خبرهای شهرستان مهریز  توسط صدا و سیمای مرکز یزد ، از تلاش‌های این رسانه در تبیین خدمات دولت به مردم قدردانی کرد.

محمد زارع گفت : در یکسال گذشته شاهد تحول در پوشش خبری صدا و سیما از شهرستان مهریز بوده ایم و این میزان رضایتمندی مردم را افزایش و البته سطح انتظار مردم و مسئولین را هم بالا برده و باید این مسیر با حمایت مسئولان صدا و سیما و مسئولان شهرستانی ادامه پیدا کند .

معاون فرماندار مهریز ادامه داد : دولت خود را موظف به آگاهی بخشی و پاسخگویی نسبت به عملکرد خود می‌داندو  صدا و سیما می تواند مسئولان را در تحقق این وظیفه همراهی نماید .

همایش  یکروزه خبرنگاران آزاد خبرگزاری صدا و سیمای مرکز یزد با حضور معاون خبر صدا و سیمای استان و خبرنگاران آزاد مرکز یزد و برخی از مسئولان فرهنگی مهریز امروز در شهرستان مهریز برگزار شد .