معاون فرماندار مهريز: تبیین و ترویج افکار و اندیشه های امام راحل برای نوجوانان و جوانان جامعه امروز ضروری است.

نشست ستاد برنامه‌ریزی بزرگداشت روز جهانی قدس، ارتحال امام خمینی‌(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در شهرستان مهريز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز ، صبح چهارشنبه جلسه ستاد برنامه‌ریزی بزرگداشت روز جهانی قدس، ارتحال امام خمینی‌(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد ، با حضور امام جمعه ، معاون سياسي امنيتي و اجتماعي فرماندار و جمعي از مسئولين شهرستان  در محل سالن شهيد رجايي فرمانداري مهريز برگزار شد.
معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي فرماندار مهريز  با تاکید بر اینکه عزت، اقتدار و صلابت کنونی جمهوری اسلامی در داخل و خارج مرهون زحمات و تلاش‌ها و مبارزات امام خمینی(ره) است، یادآوری کرد: حرکت‌های اسلامی و جهادی امروز در اقصی نقاط جهان به برکت انقلاب اسلامی و صدور فرهنگ این انقلاب الهی و مردمی که امام خمینی(ره) آنرا ایجاد و بارور کرد، به وجود آمده است.

محمد جواد برزگر منشادي با بيان اينكه استمرار و عظمت انقلاب در تاکید بر شخصیت امام است بیان داشت :  تبیین و ترویج افکار و اندیشه های امام عظیم الشان برای نوجوانان و جوانان جامعه امروز ضروری است.

برزگر ادامه داد: امسال با توجه به تحرکات جدید دشمنان علیه اسلام و انقلاب و موضوع تروریسم خواندن سپاه از سوی آمریکا که همواره از اول انقلاب مورد عداوت نظام سلطه قرار داشته است، حضور گسترده آحاد مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بسیار ضرورت دوچندان یافته است.


امام جمعه مهريز، تلاش برای برگزاری باشکوه و گسترده روز جهانی قدس را لازمه ثبات هر چه بیشتر و دوام و قوام جمهوری اسلامی خواند و اضافه کرد: این روز بزرگ در اسلام از یادگارهای بسیار بزرگ و بین‌المللی امام راحل است که باید همواره گرامی داشته شود تا یکی از ایده‌ها و تفکرات عالی بنیانگذار جمهوری اسلامی مبنی بر حمایت از مظلومان جهان و مردم بی دفاع فلسطین در جهان بیش از پیش به منصه ظهور برسد.

حجت‌الاسلام محي الديني، با بیان اینکه آمریکایی‌ها باید تاوان این بی خردی و بی‌تدبیری خود را بپردازند، یادآوری کرد: امروز نیروهای مسلح ایالات متحده نباید در هیچ جای جهان احساس امنیت کنند و باید بدانند مردم مسلمان پاسخ این یاوه‌گویی‌ها و یاوه‌سرایی‌ها را خواهند داد.


امام جمعه مهريز یادآوری کرد: همچنانکه مردم با بصیرت ایران اسلامی و شهرستان مهريز در اوج فشارهای اقتصادی، در راهپیمائی ۲۲ بهمن حضوری تاریخی و حماسی از خود نشان دادند، بدون تردید در راهپیمایی روز جهانی قدس نیز چنین خواهند کرد.


در اين جلسه مقرر گرديد راهپيمايي روز جهاني قدس ، اخرين جمعه ماه مبارك رمضان از ساعت 11 و نيم صبح از ميدان شهداي گمنام مهريز شروع و در مسجد جامع ولي عصر (عج) خاتمه يابد.

همچنين مقرر شد مراسم بزرگداشت سالروز رحلت  امام راحل در روز 13 خرداد ماه از ساعت 18 در ميعادگاه نماز جمعه مهريز برگزار شود.