معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز؛

روابط عمومی‌ها در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، سومین نشست روابط عمومی ادارات مهریز به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و کارگاه آموزشی عکاسی خبری با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان برگزار شد.

زارع زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز در این جلسه گفت: کاری که در ادارات انجام می شود در صورتی که اطلاع رسانی نشود، مردم متوجه آن خدمات نخواهند شد بنابراین اطلاع رسانی درست، بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به آثار مطلوب اطلاع رسانی بیان کرد: آرامش روانی نخستین ثمره اطلاع رسانی است و پس از آن کسب اطلاع از رویدادها در مرحله بعدی قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز ادامه داد: یکی از کارکردهای مهم اطلاع رسانی، ایجاد مسئولیت پاسخگویی است.

زارع زاده، آموزش را نیز یکی از رسالت های روابط عمومی ها برشمرد و عنوان کرد: همه دستگاه ها در حوزه فعالیت خود باید آموزش های مورد نیاز مردم را به آنها ارائه دهند.

وی عنوان کرد: روابط عمومی ها ظرفیت تصمیم سازی برای مدیران ادارات دارند و آنچه در رصد فضای مجازی و رسانه ها مشاهده می کنند. باید به اطلاع مدیران برسانند تا بتوانند بر اساس آن تصمیم سازی کنند.

زارع زاده با بیان اینکه گاهی مدیران دچار روزمرگی می شوند، افزود: روابط عمومی ها می توانند مدیران دستگاه ها را از روزمرگی خارج کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز به تشریح وظایف روابط عمومی ها پرداخت و گفت: روابط عمومی ها باید ابزار هنر را به کار بگیرند تا بتوانند رسالت اطلاع رسانی را به درستی و به شکلی اثرگذار انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه برخی مدیران از اهمیت کار روابط عمومی ها غافل هستند، افزود: در برخی دستگاه ها از نیروهای روابط عمومی در سایر پست ها نیز استفاده می شود و این امر سبب به حاشیه رفتن کار روابط عمومی ها می شود. 

لازم به ذکر است کارگاه آموزشی عکاسی خبری این نشست با تدریس اقای سجاد راد همراه بود.