'محمدرضا بابایی' عصر پنجشنبه در بازدید از چند واحد صنعتی و رفاهی در مهریز افزود: دولت از ایجاد اینگونه واحد ها بر اساس شرایط اقلیمی استان یزد بصورت جدی حمایت می کند.

وی اظهار کرد: ایجاد واحد های تولیدی و صنعتی در یزد و شهرستان ها با حمایت دولت و با جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران از برنامه های مهمی که همیشه مورد تاکید بوده است.

این مسوول در این سفر از طرح مجتمع بین المللی خدماتی رفاهی بین راهی آتنا در جاده سنتو مهریز و چند واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی از جمله واحد تولیدی فولاد محمد تولید کننده آهن اسفجی در شهرک صنعتی بازدید کرد.

بابایی، مجتمع بین المللی خدماتی رفاهی بین راهی آتنا را از بزرگترین طرح های خدمات گردشگری کشور خواند و گفت: با توجه به قرار گرفتن این مجموعه در جاده ترانزیت بین راهی امیداوارم با تکمیل و افتتاح آن شاهد رونق گردشگری در این شهرستان باشیم.

وی همچنین در جریان بازدید از واحد تولیدی فولاد محمد (تولیید کننده آهن اسفنجی) نیز ضمن اشاره به اینکه این واحد یکی از واحدهای کم آب خواه استان بشمار می رود گفت: استان یزد به صنایع پاک و کم آبخواه نیاز دارد و ما باید به دنبال استقرار اینگونه صنایع در استان باشیم.

همچنین فرماندار مهریز و صاحبان صنایع در این بازدید ها گزارشی از آخرین وضعیت استقرار واحد های مختلف تولیدی و صنعتی و نیارها و برنامه های خود را ارائه کردند.