معاون استاندار یزد: مدیریت جهادی ضامن موفقیت مسئولان است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، عصر شنبه مراسم تکریم و معارفه معاونین فرماندار مهریز با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد، فرماندار و جمعی از مسئولان مهریز در سالن شهید رجایی فرمانداری مهریز برگزار شد.
 
احمد ترحمی، دراین مراسم افزود: همکاری بین بخشی و جلب مشارکت خیران و بخش خصوصی در کنار برنامه های دولت باید محور فعالیت مدیران قرار گیرد.
 

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد ادامه داد: خدمت در نظام اسلامی در سایه تلاش صادقانه برای حل نیازها و همدلی و همراهی همه برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی یک ضرورت است و باید همواره مدنظر مسئولان قرار گیرد.


این مسئول بیان داشت: مسئولان اجرایی در نظام اسلامی وظیفه دارند با همه وجود برای خدمت به مردم که حق بزرگی بر گردن انقلاب اسلامی دارند بیش از گذشته تلاش شود.


ترحمی تاکید کرد: مسئولان در هر موقعیتی که هستند باید قدر فرصت خدمتگزاری به مردم را بدانند و با برنامه ریزی دقیق مسائل محوله را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.
 

همچنین فرماندار مهریز گفت تمام مسئولان در هر سطح و مقامی که هستند باید پاسخگوی مردم باشند و برای رفع مشکلات تنها راه هماهنگی، همکاری و جلب مشارکت همگان است.


رضا زارع زاده افزود: مردم سرمایه های اصلی این نظام هستند و انقلاب اسلامی که حاصل خون شهیدان دلاور مردی ها و ارزش هاست باید از آن حفاظت کرد.


وی خاطر نشان کرد: مسئولان اجرایی در هر پست و مقامی که هستند باید سعی کنند وظایف اداری و انقلابی خود را بیش از گذشته با جدیت پیگیری کنند.


امام جمعه مهریز گفت: باید برای رفع مشکلات و مسائل از تجارب گذشته خود پند بگیریم و از آنها در راستای ارائه خدمت به مردم و نسل جوان انقلابی استفاده کنیم.


حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی افزود: مردم سرمایه اصلی این کشور و مملکت هستند و به برکت ایثارگری های شهدا و جانبازان این مرز و بوم باید اعتماد مردم را حفظ کرد و در سال 98 با مراقبت و تدبیر بیشتر کارها و مسئولیت های موجود را انجام داد.


وی تصریح کرد: امروز در این نظام همگی خدمتگزار مردم هستیم و باید تمام سعی خود را برای حل مشکلات مردم با جلب رضایت خدا به کار ببندیم.

در این مراسم علیرضا مرادیان به عنوان معاون هماهنگی و امور عمرانی و محمد جواد برزگر به عنوان معاون سیاسی امنیتی فرمانداری مهریز منصوب و از زحمات پنج ساله محمد زارع تجلیل شد.