مشاور استاندار: روابط عمومي‌ها نقش مهمی را در توسعه اهداف سازماني دارند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مشاور استاندار و رييس روابط عمومي استانداري يزد  در گردهمایی روابط عمومی های ادارات و دستگاه های شهرستان مهریز  که در محل فرمانداری این شهرستان و  به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور رستگاری معاون فرماندار برگزار شد به نقش مهم روابط عمومی ها در در توسعه اهداف سازماني اشاره و افزود:  موفقيت آرزويي است كه مديريت هر سازمان در جستجوي آن است، البته موفقيتي معطوف به‌آينده نه آتي و زودگذر كه شرط دستيابي به آن افزايش عوامل تسهيل كننده موفقيت و از ميان برداشتن موانع و عوامل بازدارنده است.
وي اظهار داشت: در اين ميان روابط عمومي نقش موثر و تعيين كننده اي را در توسعه هدف‌ها و فعاليت‌هاي هر سازمان يا نهاد اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي ايفا مي‌كند؛ از يك سو زمينه گسترش فعاليت‌ها را و از سوي ديگر زمينه جلب افكار عمومي را فراهم مي‌كند.
وی افزود: حاكميت و ترويج فرهنگ پاسخگويي نيازمند استقبال مدير دستگاه و روابط عمومي از فرهنگ انتقاد و نقدپذيري ، قابل پيش‌بيني بودن رفتار مديران براي مخاطبان و اعضاي سازمان، پايبندي مديران به اصل گفت و شنود نه گفتار يك سويه، امكان مشاركت فعال مديران روابط عمومي در تصميم سازي سازمان، تفويض قدرت و اختيار به مديران روابط عمومي و شناخت مخاطب، تقويت پيوند عاطفي و گفتار مثبتي بر ادبيات آن است.
سيد عبدالمجيد قائم محمدي  تصريح كرد: نظام اسلامي و دولت كريمه عنايت وي‍ژه اي با كار نقش روابط عمومي هاي قائل است و اين يك ارزش و پشتوانه مهمي براي فعاليت مي باشد .
مشاور استاندار تاكيد كرد: طي سال هاي گذشته در بحث روابط عمومي ها ، اقدامات بسيار خوبي صورت گرفته و اين روند هم ادامه دارد .
قائم محمدي گفت: مديران اجرايي بايد چونان گذشته با قدرت در خدمت روابط عمومي ها باشد براي حل مشكلات آنها بكوشند.

وی افزود: با توجه به گذشت بيش از 50 سال از سابقه روابط عمومي در ايران ، روابط عمومي ها در كشور تا جايگاه واقعي خود فاصله زيادي دارند.

مشاور استاندار افزود: در چند سال اخير به بركت توجهات ويژه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) و حمايت هاي مسئولان كشوري و استاني به اين موضوع، جايگاه روابط عمومي در كشور ايران ارتقاء نسبي خوبي پيدا كرده است .
مشاور استاندار در ادامه تصريح كرد: روابط عمومي در دنياي امروز به عنوان مشاور امين و بازوي توانمند مسئولان در سازمان و ادارات ايفاي نقش ميكند.